Momenteel ben ik bijna 22 weken zwanger maar heb ik tot op heden niets gevoeld... Mijn placenta ligt aan de voorkant maar toch vind het wat laat allemaal.. Zijn er nog meer dames die hetzelfde hebben (gehad)?
Ja hoor. Bij mij lag de placenta ook voor en ik voelde mijn zoontje pas met 26 weken echt bewegen. Daarvoor misschien af en toe een "kriebeltje" maar dat konden ook mijn darmen zijn. Ik had ook veel vruchtwater en dat fungeerde als stootkussen. De verloskundige zei toen ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Als je dat wel doet moet je het gewoon even navragen.
Ja hier ook. Na een week of 23 a 24 voelde ik pas "iets" en daarna pas echt goed. Geloof me, nu is het echt feest in m'n buik haha.
Mijn placenta ligt ook voor en ik voelde ook pas iets rond de 23 weken! Voelde me ook totaal niet zwanger! Nu voel ik de kleine goed en krijg nu steeds meer een buik!
Bij mij lag m'n placenta ook voor. Ik voelde de baby pas rond 23/24 weken en toen ook echt meteen goed. Mijn vriend kon haar toen ook meteen voelen eigenlijk..
Je kan eventueel proberen plat op bed te gaan liggen met je handen op je buik met je pinken richting je liezen.. Dan naar je buik ademen door je neus naar je handen toe ademen en door je mond zachtjes uitblazen en je geheel te ontspannen.. Misschien voel je het dan en anders is het echt nog even geduld hebben ☺️
Ik ben zwanger van de derde. Placenta nu voor de eerste keer voor. Ik leek wat rond de 13 weken heeeeeel licht gevoeld te hebben. Dat was eenmalig tot rond de 18 weken en toen nog twijfelachtig al weet ik wel hoe het voelt. Pas sinds een week voel ik mijn zoon dagelijks en mijn man heeft hem ook al een paar keer voelen bewegen. En nu lig ik wakker van een jongetje die mijn buik ziet als trampoline en zie soms mijn buik zelfs bewegen. Hihi. Je gaat je kindje vroeg of laat echt wel voelen. Vanaf 28 weken moet dit dagelijks zijn.
Ik voelde ook pas sinds 2 weken de baby goed en mijn placenta ligt achter Maakte me ook druk, maar echt het komt!
ik weet niet of het je 1e zwangerschap is dan duurt het sowiezo wat langer dan bij een zwangerschap erna ik had bij de 1e pas na 21 weken lichtjes dat ik wat voelde bij 2e bij 15 weken en bij deze (tweeling) heeeel lichtjes vanaf week 18 misschien, echt zo licht...en sinds een week (dus bij 22 weken) dat ik meer voel...placenta ligt voor dit keer. en het is echt zoo anders dan mijn vorige zwangerschap waar ik heel veel voelde
Hier 17 weken, 15 weken en nu bij een tweeling zwangerschap al vanaf 11 weken de eerste en met 12 weken de 2e. Echt bizar vroeg.