Misschien stom maar ik wou t toch delen omdat t mij heeft geholpen. Ik heb hier een liedje... Huilen doe je er zeker om, en t zal bij de een beter helpen dan bij de ander maar goed. Ik weet ook niet of je t liedje al kent maar ik wou t even delen. Inmiddels is Kelly Coffey al lang moeder... ‪Kellie Coffey- I Would Die For That with lyrics‬‏ - YouTube Liefs.
Lieverd Ik hoop dat jullie heel snel weer vol ongeloof naar een prachtige test met 2 strepen mogen staren en prachtige zwangerschap beleven! Dikke knuffel
Ik kende het liedje niet.. maar hij is super mooi! zegt precies hoe je gedachte is.. (de mijne teminste) sommige mensen lopen te klagen en te zuchten en doen of het de normaalste zaak van de wereld is om even zwanger te worden en blijven maar hebben niet door dat ze me hun gedrag een ander pijn doen.. op zon moment denk ik zeur niet ik zou willen dat ik het had.. Maarja..hoop dat we snel een mooie test in onze handen mogen hebben
Waw... ik kende het liedje niet maar ik vind het echt prachtig! En het beschrijft zo mooi wat ik voel, of toch een heel groot deel ervan... Nu zit ik niet echt in dezelfde situatie als jullie (als in het liedje word weergegeven) maar ik heb ook een hele grote kinderwens. Heel moeilijk om aan mensen uit te leggen. Ik ben alleen en heb enorme rugproblemen wat het voor mij onmogelijk maakt om zwanger te worden. Dikke knuffel aan jullie die het nodig hebben!
Heel mooi en aangrijpend en verwoord ook precies hoe ik me voel. Er zijn meer van dit soort mooie, ontroerende nummers en het lijkt dan wel of ze speciaal voor jou zijn geschreven. Aan de andere kant is het ook erg jammer dat dit soort nummers bestaan ..... want iedere vrouw moet toch eigenlijk - als ze dat wilt - moeder kunnen worden, maar helaas weet ik zelf maar al te goed dat de wereld zo niet in elkaar steekt. .
Heel mooi nummer, heb het destijds ook beluisterd en flink zitten huilen... Hoop voor jullie dat jullie net als de zangeres straks ook moeder mogen worden. Sterkte