Wie ervaring met GOB: EigenOppas en/of Find Brands Nederland?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door loetje, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nadat ik eventueel een plekje bij een GO heb gevonden, ben ik op zoek naar een betrouwbaar èn betaalbaar GOB.

De GOB's in mijn topic titel zijn allebei erg voordelig, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar mensen die bij 1 van beide aangesloten is en of dat dan bevalt....

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Helemaal niemand?

Jammer hoor.. Ze zijn erg voordelig, maar ben benieuwd of ze ook betrouwbaar zijn en zich netjes aan de afspraken houden etc..

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb wel komende dinsdag een gesprek met find brands, ben er heel benieuwd naar. Want voor mijn vraagouders is het fijn als je een goedkoop bureau hebt, maar het moet ook goed zijn.

De verhalen die ik over find brands heb gehoord (van andere gastouders dus) zijn wel goed.

het andere gob ken ik niet.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hoi Yolanthe,

Bedankt voor je reactie. Zou je mij nog willen vertellen wat je indruk van ze is na het gesprek?

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ja hoor dat is prima, zal er dinsdagmiddag/dinsdagavond op terug komen hier.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Find brands heeft afgebeld en ze komt nu volgende week.
    beetje apart ik heb het in al die jaar nog nooit mee gemaakt eigenlijk..... kon het ook wel laten doorgaan, maar dan moesten ze alleen voor mij uit Almere hierheen komen. Dus dat doe je ook niet.

Ik ben benieuwd volgende week.....

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Oei inderdaad wel een beetje vreemd....

Nouja, ik wacht het samen met jou;) wel af hoe het volgende week verloopt.

Bedankt dat je me even op de hoogte hebt gehouden:)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

inmiddels is ze geweest en ze komt heel serieus en betrouwbaar over. Rapport van de ggd heb ik ook gelezen en ik ga ze als mogelijkheid bieden aan mijn vraagouders want het scheelt echt veel.

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hoi Yolanthe,

Sorry voor m'n late reactie, maar had niet gezien dat je weer gereageerd had. Goed te lezen dat ze positief overkwamen..Ik zal ze maandag eens bellen, want heb nog wel wat vragen etc...

Bedankt:)

Deel Deze Pagina