Ik gebruik al een hele tijd verschillende flessen van Difrax, maar sinds een week of 2 lekken ze als een mandje, het stroomt er gewoon uit aan de onderkant. Heb wel het goede 'plasticje' aan de onderkant, snap er niks van. Heb difrax al gemailt maar nog niks teruggehoord Edit moderator: Verplaatst naar de babyuitzet.
ja je kan losse onderkantjes kopen die plastic dingentjes zeg maar die moet je ook eens in de zoveel tijd vervangen omdat ze indd gaan lekken
oh, dat wist ik helemaal niet maar sommige van de flessen zijn nog geen 2 maanden oud Gaat dat zo snel dan? En waar kun je die plasticjes kopen dan?
hier bij kruidvat verkopen ze wel de speen, maar niet die dingen, vandaar dat ik er ook nog nooit aan gedacht had dat ze kunnen gaan lekken
als ze lekken moet je idd de bodem vervangen. Die zijn los te koop of te bestellen, bv bij Etos of Prenatal. Let even op of je de brede of de smalle fles hebt, ik had eerst de verkeerde bodems gekocht
en even opletten voor welke fles je kunt namelijk ook die bodems kopen voor de optie fles, op de verpakking staat een kleine afbeelding voor welke fles je ze koopt