hey allemaal ik ben sinds deze maand begonnen met ovulatietesten en eigenlijk vind ik het maar niks, ik weet zo kun je weten of je op de juiste dag klust maar ik vind er weinig aan. Je moet dan klussen en eerlijk gezegd zijn dit nou niet altijd de momenten dat ik hier zin in heb zijn er meer die hier last van hebben. ideeen?
ik heb nog nooit die testen gebruikt ik weet ongeveer wanneer me eisprong is dus dan klus ik om de dag en dat moet voldoende zijn
tja maar als je niet weet wanneer je eisprong is moet je het op een andere manier doen en dan zijn ovutesten een oplossing. is alleen zo verplicht klussen, daar hou ik niet van
ja meestal heb je je eisprong 14 dagen nadat je ongi bent geworden en ik weet het altijd doordat ik ongibuikpijn krijg dus ja anders moet je zeker ovutesten gebruiken of gewoon elke maand om de dag klussen kan je het ook nooit missen maar ja met ovutesten kan je er wel achterkomen of je wel een eisprong hebt sommige hebben die niet heb ik hier gelezen dus dan weet je dat ook gelijk zeker en ik hou ook niet van verplicht klussen daarom klus ik gewoon wanneer ik wil en rond me eisprong om de dag liefs lisje
Hoi, Ik heb hetzelfde hoor.. wanneer er een smiley op komt ( ik heb de digitale cb ovulatietesten) moet je eigenlijk "verplicht".. terwijl ik dan niet altijd zin heb.. (erg he!) maar goed, ik wou doormiddel van de ovulatietesten zien of ik een eisprong heb..en dat geeft ie wel aan.. dus ik ga ook niet elke maand gebruik maken van ovulatietesten.. vind er niks aan..hahaha moet wel een beetje spontaan en leuk blijven vind je niet!?!? Succes...
ik vindt het super. Ik trek het juist niet om om de dag te klussen, dat vindt ik zo'n verplichting en de lol is er dan snel af. Nu is het in die weken omdat WIJ het willen en niet omdat het beter is voor het zaad. Ok als je een positieve test hebt moet je er even 3 dagen voor maar dan weet je waar je het voor doet, we proberen er dan wel iets van te maken om het ' moeten' gevoel dan wat op de achtergrond te houden. Het geeft ons iig meer rust.
wij beginnen net met hulpmiddelen en ik heb net ovutesten besteld dus ik ben heel benieuwd hoe wij het gaan ervaren. Hiervoor hebben we gewoon gedaan wanneer we er zin in hadden, ongeveer 2 of 3 keer per week maar blijkbaar was dat niet genoeg om zwanger te raken...
tja....of je doet het zonder ovu testen en je klust op geluk of je gebruikt ze en gaat na een positieve test aan de bak...je moet wat toch...zonder klussen wordt je zeker niet zwanger ( nee ook maria niet!) Ik bn ovu testen gaan gebruiken omdat ik elke keer dacht dat ik me ei had en maar klussen en 2 dagen later dacht ik...nu toch pas echt me ei en hup weer klussen...met het gevolg dat we een week lang aan het klussen waren en het kwaliteit van de zwemmer ermee niet beter werd + de vermoeiing...dus met de testen klusde we om de dag en met een positieve test wat frequenter...dat werkte beter met een mooie leuke griet als resultaat..
ook ik heb ze gebruikt en had ook geen puf als ik 45 uur in de week werk om elke dag of om om de dag sex te hebben, ik vond ze wel fijn!en zie het resultaat na 1 maand.
Ik gebruik sinds vier maanden ovulatietesten om gewoon te kijken of ik wel een ei had en wanneer. bij mij werken ze wel. in die zin dat hij positief is maar zwanger ben ik nog niet helaas.
Hoi, Wij zijn in de 4e ronde ovuluatietesten gaan gebruiken, om te zien wanneer ik nu preces mijn eisprong had. Door deze testen kwam ik erachter dat mijn eisprong bijna een week naar het rekbare slijm en de andere ovulatie symptomen zat. We hebben de vorige ronde's dus op de verkeerde momenten geklust. Het is wel zo als je met deze testen bezig bent de lol er wel vanaf gaat. Als ie positief is moet je aan de bak, hihi (niet altijd even handig voor het mannetje)....Ik had vrijdags om 18:00 een positieve ovuluatie test en we hebben op zaterdagochtend en zondagavond geklust en nu zijn we zwanger! Bij ons heeft het dus geholpen meteen de 1e ronde met deze testen!Misschien een tip om de testen alleen te doen zonder dat je partner het weet...dan kan hij gewoon 'spontaan' zijn ding doen! Ik zou ze de volgende keer zo weer gebruiken. Je hebt zo een mooi duidelijk beeld van je cyclus. Ik heb alle testen in een agenda geplakt en daar aantekeningen bij gemaakt, dat mochten wij ooit in de medische molen terrecht komen, de gyn precies kon zien wanneer mijn eisprong etc. was. Gelukkig bleek dit niet nodig en kijken we nu uit naar ons wondertje! Succes voor iedereen die gaat starten met ovuluatietesten!
ja zo kwam ik er ook achter dat ik mijn ei later had dan ik had gedacht (dag 15/16/17) ipv dag 14. Wij hebben de maanden ervoor dus ook op de verkeerde dagen geklust. Ik zit nu in mijn 2e ronde met ovu testen maar deze maand heb ik mijn positieve test niet gezien. Vermoed dat ik afgelopen vrijdag nog een keer had moeten testen. Hebben nu zaterdag ochtend en zaterdag avond geklust, binnen de 24 uur dus.. hoop dat het genoeg is geweest.. Moet vandaag werken dus vandaag wordt het niks
Hoi, Nou ik kan me het wel voorstellen dat je die ovutesten niet zo ziet zitten en dat het dan zo'n verplicht nummertje wordt. Maar aan de andere kant krijg je zo wel meer inzicht in je cyclus en wanneer je vruchtbaar bent. Zelf heb ik deze testen vorige maand toch ook gebruikt om te weten wanneer mijn vruchtbare periode was. We hadden naar mijn idee wel geklust op het juiste moment, maar ja jammer genoeg niet zwanger. Ook om er niet al teveel mee bezig te zijn, wil ik ze deze maand toch niet gebruiken (maar ja, wie weet als de tijd daar is ) het inzicht in mijn cyclus is er eigenlijk al. Het mag allemaal wel wat spontaner in plaats van op tijd. Succes allemaal om zwanger te raken!