Er zijn al een hoop topics over dit onderwerp. Nu ben ik niet zo zeer benieuwd naar de werking of het effect ervan, maar meer naar de hoeveelheid vrouwen die het wel of niet gebruikt hebben! Mocht je willen reageren met je ervaring, kan dat natuurlijk! Mijn vraag is dus wat je wel of juist niet gebruikt hebt/gebruikt!
Ik neem de thee, niet de capsules. Hij is lekker met een drupje honing, anders is het me iets te zuur. Met 36 wk begonnen omdat ik nu eens zonder ingrijpen wil bevallen, liefst thuis.
Capsules zijn meer geconcentreed om effect van framboosblaad te krijgen moet je minimaal 1200mgt blad binnen krijgen Ook alle onderzoeken die waren gedaan waren mer capsules gedaan en niet met thee...
3x2 tabletten daags (400gr zit in capsule) Dus aan 1200kom je pas als je volle dosus gebruik Vanaf 37 weken je dat doen.
Ben nu sinds dinsdag begonnen met 3x daags 1. Maar kan ik nu bijv morgen al beginnen met 3x daags 2 capsules per keer?
Waroom niet? Ik had gelijk met 3x2 begonnen met 37 weken Het heeft geen invloed op waneer je bevalling daadwerkelijk begint en zoaks elke vitamine of suplement werkt het echt pas over 2 weken...
Frambozenblad bij de bevalling, een onderzoek | Mens en Gezondheid: Natuurgeneeswijze Onderzoek naar werking capsules.