Dat zijn de moeilijkste dagen vind ik.... Al 7 jaar, wat een tijd! Wij gaan kerst vieren met de familie... Zie er als een berg tegenop omdat er net een zwanger is, voor de 2e keer en wij (nog) met lege handen staan. Allen veel succes in de december dagen!
Oh klaproos ik weet zo goed hoe je je voelt! Dikke knuffel voor jullie meiden! Het is een klote periode als je zo graag een kindje wil...
Wat lief allemaal meiden voor het reageren! Ik ben tante geworden in juni. Heel erg leuk maar ook confronterend. En bij mijn broer en zijn vrouw was het binnen een maand of twee gepiept. En elk jaar denken we weer: volgend jaar misschien? Ik hoop het zo... Wish wat jij hebt meegemaakt gun ik werkelijk niemand. Wat ontzettend verdrietig. Beschuitje wat ben je ook alweer lang bezig. Bah! Ik ben wel heel blij dat het met Pien goed gaat. Jordan,ik duim voor een tp! Moet lukken toch! Iedereen knuffel van mij.
Tsja wij zitten nu in de wachtweken na onze eerste tp.. Ik hoop nog altijd op een december wonder maar als ook dit jaar weer zonder zwangerschap afgesloten moet worden denk ik dat we kerst overslaan.. Ik vind oud en nieuw ook altijd moeilijk. weer een jaar voorbij en weer een heel jaar geen zwangerschap.. Soms is het gewoon overleven en hopen dat het snel januari is.
Ik begrijp je helemaal! Dit jaar zijn er 4 zussen van ons bevallen, 3 vriendinnen en 2 buurvrouwen. Op 1 na allemaal volledig 'gepland' (ik haat dat woord) en dus meteen gelukt. Wij zeiden tot en met oud en nieuw 2012/2013.. Dit wordt ons jaar.. Vorig jaar zeiden we.. We zien wel... Sterkte allemaal... We zouden met z'n allen onder de kerstboom moeten gaan zitten haha
Heb ik precies hetzelfde, waarschijnlijk punctie rond de 14de terugplaatsing is dan 17de ongeveer testen net na de kerst voor O&N. Maar ik wil er wel van uit gaan dat het positief is. Ik geloof (nog) in positive thinking Het is jullie allemaal gegund en ik begrijp het gevoel ook heel goed. Sterkte allemaal
Nog een kleine 'tip' Ik geef nu voor het tweede jaar op rij een 'feestje' met Sinterklaas voor al onze kinderloze vrienden. Omdat we geen kinderen hebben gaat het allemaal anders zo maar aan ons voorbij. Het is misschien confronterend maar het was vorig jaar zo gezellig. Lekker gedobbeld voor spelletjes en heerlijk gegeten. Dus heb je vrienden zonder kids nodig ze uit en maak er nog wat van!
Heel veel sterkte met de moeilijke feestdagen!! Ik duim voor een super vruchtbaar jaar 2015 voor jullie allemaal (en ook weer een klein beetje voor mezelf)!
Zag dit topic toevallig staan en wil jullie veel sterkte wensen!! Ik had de kerst ook met zwangere buik voorgesteld dit jaar maar ook misgelopen. Vind het na 1 MA nog wel te doen maar kan me goed indenken dat het na meerdere jaren heel verdrietig is! Dat 2015 voor iedereen maar écht een mooi jaar met ukkie mag worden
Pfff, waarschijnlijk vrijdag de zesde iui en hoe dankbaar ik ook ben dat al die technologie bestaat, ik ben ook bang voor een negatieve test op 24 december. Dat gaat de feestvreugde niet verhogen ben ik bang... Merry X-mas... En wie weet wordt het m'n mooiste Kerst ooit. Dat kan natuurlijk ook, maar ik ben het vertrouwen na bijna drie jaar wel een beetje kwijt.
Het is inderdaad een heel erg dubbele tijd, en vooral als je dan met de familie aan tafel zit samen met andere zwangere dames, of kleintjes. Het is hen uiteraard gegund. Maaar toch heb je zo iets van wanneer zal het ons eens lukken? Voorbije jaren ook telkens gedacht dit jaar lukt het.. niet dus. Positief blijven denken en blijven hopen. En wie weet word 2015 voor ons wel een goed jaar
Ik sluit mij hierbij aan. Voor ons 3e keer kerst & oudjaar zonder zwangerschap of kindje. Vanmorgen een negatieve test. Kerst is nog te overzien; ene kant van de familie heeft nog geen kinderen en de andere kant 2 kindjes. Met oudjaar een ander verhaal; we zijn dan met een groep vrienden en het enige paar die kinderloos is. Op dit moment zie ik er erg tegenop. Ik hoop dat iedereen deze dagen, ondanks alles, op een gezellige manier doorkomt.
Hier gehoord dat een lieve vriendin net zwanger is met ivf. Het is ze zo gegund! Alleen ik wil zelf ook heel graag en dat doet zeer. Zij een mooie echo met de kerst,ik waarschijnlijk weer ongesteld. Ik geloof ook niet dat wij ooit nog een kindje krijgen. Ja,als ik geen Lyme meer zou hebben maar geen idee hoe lang het duurt voordat ik er vanaf ben. Mijn eisprongen worden in elk geval beter. ( hoger progesteron,was eerst altijd te laag) Zwaaistaart,lees je berichtje nu pas! Nog gefeliciteerd! Echt super!
Lang geleden schreef ik ook in dit topic. Nu zwanger van de derde. Het leven zit vol verrassingen en de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik wens jullie veel sterkte en succes toe met het wachten op jullie kindje. Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! Ik zal een kaarsje branden voor jullie.