Hallo meiden, Zoals het onderwerp waarschijnlijk al aangeeft.. Ben ik erg benieuwd op welke dag voor/op/na NOD jullie positief (zw)getest hebben! En hebben jullie ook wel eens de ene dag negatief getest, een paar dagen later positief? Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties Liefs, Mamatien
Bij mijn vmk testte ik 3 dagen na NOD positief en nu 2 dagen voor NOD. Mijn streepjes werden elke dag alleen maar duidelijker, niet een keer meer negatief getest.
Ik heb bij mn eerste op mn NOD zelf heel licht positief getest. (Wel moet ik erbij zeggen dat dit op dag 10/11 na ovulatie was. Mijn fase van eisprong tot ongi was altijd 10/11 dagen. Nu wil ik ook op dag 12 na ovulatie testen (as woensdag!)in de hoop dat ie dan ook al positief is! ben benieuwd of er veel vrouwen zijn die al op dag 8-10 na ovulatie positief hebben getest? En zo ja met welke. heb nu de k2voor5 in huis.Kan bijna niet wachten namelijk...
bij de zwangerschap van zoonlief pas bij 10 dagen overtijd omdat ik op vakantie was. bij mijn mk 1 week overtijd licht positief, alles daardoor was negatief. bij deze zwangerschap 4 dagen voor NOD ( 10 DPO)
op de dag dat ik ongesteld moest worden dacht ik er 's middags aan dus gewoon even een testje gedaan (deed ik wel vaker en die waren altijd wit) en nu zag ik een streepje met middag urine Volgende dag een cb digitaal zwanger 2-3 weken.
ik werd altijd om 6.00 's ochtends wakker van mn ongi en dat was die NOD niet gebeurd. Had de week ervoor al klachtjes, dus had al een vermoeden. Wilde pas 1 dag later testen, maar we konden ons die avond niet inhouden en hebben toen meteen getest. Wilden samen kijken naar de uitslag, maar het 2e streepje verscheen al tijdens het plassen!! Ik schrok op positieve manier, had echt een knaltest!!
Bij mijn dochtertje op dag 2 na mijn NOD, en duidelijk positief. Bij mijn MK 5 dagen voor NOD met middagurine echt een knaltest.
Bij de 1e testte ik een dag voor NOD positief. Bij de 2e die nu op komst is....geen idee eigenlijk wanneer mijn NOD was.....ik testte vanwege zwangerschapsverschijnselen en de test was gelijk goed positief
mijn verhaal ken je ook. Had 2 dagen voor Nod een positieve test. Bij Nathan ook 2 dagen voor Nod positief getest. Bij de mk waarschijnlijk ook maar had toen niet getempt.
Hier met 3w3d posi test, dus 10DPO. Wist alleen niet dat ik een eisprong had gehad, deed de test alleen om zeker te weten dat ik niet zwanger was, zou met clomid beginnen.. Maar dus ineens positief
11 dpo licht positief en toen werd ie alleen maar duidelijker en op mn NOD knal Nu was hij laatst ook weer posi op 12 dpo maar werd niet duidelijker en dat ging niet goed.