Het geheim van slanke mensen boek

Discussie in 'De lounge' gestart door r0my, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Nou sorry, ik heb vandaag 1 boterham op en een omelet als avondeten en daar zit ik echt vol van.

Normaal is het rodn 10 uur 1 cracotte en rond 1 uur ook 1 of 2 en dan wat avondeten. Zo leef ik al heel lang. Na een dieet (ivm allergie) ben ik gaan proppen en had altijd maagpijn. sinds 3 weken heb ik mijn oude eetgewooontes weer opgepakt en voel me zo goed!

Wat je nodig hebt is afhankelijk van je inspanning en je lichaam. Ik heb niet veel nodig.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Geen honger hebben is iets anders dan niet nodig hebben.
    300kcal per dag is voor geen enkele volwassen vrouw gezond.

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Maar normaal en gezond is dit zeer zeer niet.

4. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Nou ik heb wel meer op als 300 cal. haha. Ik zit vaak rond de 1200 ong.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh, dan had je dus meer op dan een boterham en een omelet (2 eieren).

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik ga het boek toch maar eens aanschaffen!
    Ben het ZO BEU om steeds zelf weer smoesjes te verzinnen en mezelf oooo zo zielig te vinden wanneer ik iets niet 'mag'.
    Bah!
    Ik weet al precies wat het resultaat straks is van mijn zelfmedelijden: een rot zomer omdat ik niet lekker in mijn vel zit.

Het is niet zo dat ik mega dik ben.
    Maar ik wil er toch 10 kg af.
    Morgen maar eens even naar de boekenwinkel...

7. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    dat is dan ook weer beetje kort door de bocht ;)

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heb hem wel eens op zo'n spreukentegeltje gezien:D, dus denk niet dat ze het meent.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik gebruik het ziekenhuisdieet juist als ik een periode teveel suikers heb gebruikt. Hierdoor wordt ik erg moe en krijg ik allerlei bijwerkingen zoals schimmelinfectie bijv. Wanneer ik dus 2 weken het ziekenhuisdieet volg, ben ik alle moeheid kwijt, alle bijwerkingen van de suiker en ik voel me veel fitter, nadeel is in mijn geval dat ik dus erg veel ermee afval, iets wat ik dus niet perse wil, aangezien ik jarenlang tegen ondergewicht heb gevochten.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Is het ziekenhuisdieet heel streng dan?
    ( ken het helemaal niet :) )

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee, ik vind het goed vol te houden, het is behoorlijk gezond, er zit veel zuivel, groenten een keer vis en 2x vlees, en fuit en ei in, bovendien zit je er goed vol van en zit er ook wel wat afwisseling in. Bovendien is het goedkoop, geen gezeur van een onsje dit en een onsje dat :p Verder mag je onbeperkt water, koffie en thee zonder melk of suiker en alle light frisdranken. En is het van ma t/m vrijdag. Op zaterdag en zondag eet je gewoon, hierdoor duurt de week niet zo lang :)

Wat ik wel bijv doe is als ik geroosterd brood moet maken met een ei, doe ik het ei erop, de combinatie sinaasappel en yoghurt doe ik altijd de sinaasappel persen,, ipv opeten, het sap meng ik door de yoghurt en daar doe ik zoetmiddel bij, smaakt prima. Google maar of je hem kunt vinden, zo niet, kan ik het je nog wel pb een

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    :D:D

Ik ben zo'n slank mens. (70 kg bij 1.76 - BMI ong 23... niet graadmager maar wel een gezond gewicht. En door mijn lengte lijk ik slanker.) Ik krijg vaak te horen "Tja, jij kunt ook alles eten wat je wilt." Ik snap niet waar mensen dat vandaan halen. Ik blijf ook niet op 35 kg als ik eet wat ik wil. Ja, op een verjaardag doe ik lekker mee met de taart, chippies en toastjes. En dat zien mensen blijkbaar. Maar ze zien blijkbaar niet dat ik normaal gesproken oplet wat ik eet.

Door de week sowieso geen koek en chips e.d. In het weekend eigenlijk alleen als er iets te vieren is. Bij het ontbijt eet ik liefst vier boterhammen, maar ik beperk met tot twee. En als ik merk dat ik weer wat zwaarder wordt, stap ik een tijd over op crackers. Ik drink geen frisdrank, we eten zelden uit pakjes en zakjes. Een frituur hebben we niet en we halen ook maar zelden patat of chinees ofzo.
    Tel daarbij op dat ik veel fiets, twee keer per week sport, thuis buikspieroefeningen doe en waar het kan kies voor de trap i.p.v. lift.

Het is geen geheim. Het is gewoon je eetpatroon afstemmen op de hoeveelheid beweging. (Of andersom)

Deel Deze Pagina