zal nog wel een hele tijd duren voor iemand het raad denk ik.. omhoog dat bedrag. omhoog.. Ff andere vraag: stel jij wint het wat doe je er dan mee? daar hebben jullie vast over na gedacht! Ik zou een groot gedeelte van onze studieschuld aflossen en mijn auto inruilen voor een energie zuinige kleine auto (witte Toyota Aygo of IQ) waar ik wel 10 jaar in kan rijden. Wat ik over houdt zet ik op de spaar
Zeker over nagedacht! De tuin en de zolder opknappen en een stereo kopen, de rest lekker op de bank zetten
Mocht ik winnen dan zou ik de zolder willen verbouwen tot extra slaapkamer en lekker een vakantie boeken met ons 5-jes. Daarnaast een groot feest geven voor vrienden en familie (oke, ook voor de buurtjes) en de rest op de bank. Kwebbel
en ik ben ook nog niet gebeld.. hehe.. naja, laat het bedrag maar lekker hoog worden. Doen jullie ook al mee?
Het klinkt mij zo bekend in de oren, maar ik kan er nog niet de vinger op leggen. Denk...denk....denk..... Mmm..al 45.700 kassa! kwebbel
dat heb ik ook kwebbeltje... maar waarvan? geen idee. ik kan er dan ook helemaal niet tegen dat ik het niet weet
Het eerste wat bij mij opkwam was het onsteken van een gasaansteker, maar die was dus al geweest. Mijn zusje had het over het typen op een oude kassa (is nog niet geweest).
we hebben net een verhoogde hypotheek afgesloten voor kunststof kozijnen die we volgende maand krijgen, met het gewonnen geld kunnen we het meteen betalen. plus heerlijk op vakantie en nog wat aanpassingen in huis en de rest blijft over..
het geluid komt inderdaad super bekent voor. Het eerste wat ik dacht was wat volgens mij meer dachten je auto op slot doen met zo afstandbediening. en nu denk ik en denk ik maar wat ik denk is allemaal al gegeven nou ik ga hard door denken
het geluid lijkt wel op iemand die een deur waar zo'n deurknop op zit open te maken maar die blijkt dan op slot te zitten hihhi
ik vind het toch echt op een nietmachine lijken... maar dat is het niet... tjee wat is ie moeilijk! Ben benieuwd naar de 2e tip
wanneer komt de 2e tip?? ik dacht eerst aan een perferator.. maar die is ook al een aantal keer geweest haha
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het klinkt als een leren koffer die je openklikt, maar die is het ook niet. Het klinkt mij ook zooooo bekend. Maar ik kom er gewoon niet op. Met de 1e tip kan ik ook niet veel...