Ik heb net een sms weg Antwoord staat er nog niet tussen. Mijn man gaat ook even sms-sen. Meer kansen Kwebbel
Ik denk niet dat het met een computerspel te maken heeft. Ik vond die van die snoep automaten wel goed klinken. Of vroeger had je ook van die snoepkokers met zo'n hoofd er op. Dan klikte je dat hoofd opzij en kwam er een snoepje uit geschoven.
ja dat denk ik ook niet heeft er alleen heel veel van weg pff geluid is best moeilijk deze keer haha mijn vriend kwam met tafelvoetbal wanneer je steeds na je toe trekt hoor je ook zo'n geluid alleen weet niet of ze dat vroeger ook hadden
Maar volgens mij maak je wel meer kans met meer smsjes. Moet je even het wedstrijd regelement lezen op de site. Staat het vast wel in.
nee juist niet heeft geen zin meer smsjes te sturen. Je komt maar 1x in het bestand te staan! ze kijken niet naar hoevaak je gesmst hebt Is alleen maar voor hun weer extra geld.
</B> [FONT=Century Gothic,Century Gothic][FONT=Century Gothic,Century Gothic][/FONT][/FONT] [FONT=Century Gothic,Century Gothic][FONT=Century Gothic,Century Gothic][/FONT][/FONT] [FONT=Century Gothic,Century Gothic][FONT=Century Gothic,Century Gothic]Hier het hele regelement http://www.q-music.nl/data/media/db_download/691.pdf [/FONT][/FONT]
volgens mij hebben wij het antwoord gevonden we hebben het opgenomen en afgespeelt en het klinkt het zelfde....maar ja nu nog gebelt worden he