Haha lachen zeg als 1 van ons het echt goed zou hebben. Ik zit hier ook met smart te wachten op telefoon Maar volgens mij hoef je echt niet vaker dan 1x te sms-sen dames. Tenminste zo lees ik dat in de regels. Je nummer wordt éénmalig opgenomen in het systeem Kost je zo alleen maar geld terwijl je kansen niet verhoogd worden. Kwebbel
Het zal zoals de andere keer weer iets heel simpels zijn. Maar je komt er gewoon niet op dat is het kutte ervan hahha Net als dat pak hagelslag wat dicht word gedaan ach ach ach
ikke weet van niks ..... och ja er zal zoals bijna altijd wel weer iemand winnen wat toch al geld genoeg heeft das meestal...
of zo'n poppetje op een vierkantje waarvan je de onderkant kan indrukken waardoor het poppetje slap wordt.. op een spelletje in de atari doen (of nintendo 16 bit) ik weet het ook niet.. lastig..
oh ik wil gewoon weten wat het is.. ik heb zelf ook wel een idee en gesmst.. maar ik wordt vast niet gekozen
Het geluid is langzaam afgespeeld. Vijfde tip: Lenny Kravitz - Are you gonna go my way? Hier even een kort vertaling van het nummer: Ik ben lang geleden geboren Ik ben de gekozene, ik ben de ene Ik ben gekomen om de dag te redden En ik ga niet weg voor ik klaar ben Dus dat is waarom je moet proberen Je moet ademen en wat plezier hebben Ook al ben ik niet betaald, ik speel dit spel En ik ga niet stoppen voor ik klaar ben Maar wat ik echt wil weten is Zal je mijn kant uitgaan? En ik moet het moet het weten Ik weet niet waarom we altijd huilen Dit moeten we stoppen en ongedaan maken We moeten ons engageren en herorganiseren En deze planeet were tot één maken Dus vertel me waarom we moeten sterven En elkander vermoorden één voor één We moeten liefhebben en liefkozen We moeten dansen en verliefd zijn Maar wat ik echt wil weten is Zal je mijn kant uitgaan? En ik moet het moet het weten Zal je mijn kant uitgaan? Want liefje ik moet het weten, ja
Tip 1 : Het geluid heb je zelf in de hand. Tip 2: Maak je niet druk, het geluid is maar een spelletje. Tip 3: Bij sommige mensen roept dit geluid jeugd herinneringen op. Tip 4: Dit geluid geeft veel plezier. Tip 5: Lenny Kravitz - Are you gonna go my way? Wat moeten we hier nu weer mee? Ik ga ff zoeken op internet.
Mmm...aparte tip. Maar toch zou het nog steeds bij mijn geluid kunnen passen. En wat belangrijk is...het is nog steeds niet gezegd. Kwebbel
Dit lees ik op internet: het liedje van lenny kravits wordt gebruikt in het spel guiter hero (psp of Wii) Maar dat heeft toch niks met vroeger te maken?
Ik denk aan dat spel "valkuil". Met knikkers erop. Dan moet je schuifjes heen en weer bewegen om zo veel mogelijk knikkers van je tegenstandander naar beneden te laten vallen. Maar daar hoort tip 5 natuurlijk niet bij.
Valkuil ken ik wel, maar ik denk niet dat dat het is. Ik denk aan een juke-box....waar je twee knopjes in moet drukken om een liedje uit te zoeken.....bijvoorbeeld nummer C9 etc Kwebbel
Dat is ook wat je gsmst hebt? Ik zou ook wel willen sms-en, maar geen idee WAT ik moet sms-en. Straks bellen ze nog, sta ik met een bek vol tanden
Bij de sms hoef je toch alleen de naam te smssen? Zo lees ik het tenminste... En dan kan je gebeld worden en geef je het mogelijke antwoord. TOCH? Anders ga ik NU weer smssen
Pfieuww....dacht al. Maar mochten ze bellen ga ik dat zeggen. Het is ook zo'n klikgeluid. Maar ik zal wel niet gebeld worden Boney...gewoon een sms sturen. Iemand anders zal jouw antwoord zeggen en het is goed Kwebbel