Jullie kennen haar vast wel, de voormalige Charlie's Angels ster is gisteren overleden.(ten gevolge van kanker) HLN Celebrities - Farrah Fawcett overleden (905128) Wat een zwarte dag voor de showbizz gisteren, lijkt het wel. edit; ahum, die smiley hoort niet zo, maar als ik 'm weghaal werkt de link niet meer.
Heel erg.....als kind keek ik altijd naar Charlies Angels.Ik ben uit 1967 en heb de serie echt gevolgd als kind....wat vreselijk dat ze is overleden.
ja en erg dat hier bijna niemand over praat. ze had net ja gezegd op een huwelijksaanzoek van haar langdurige vriend. best verdrietig!
Oh zou ze opnieuw trouwen ja? Vreselijk! idd jammer dat er zoveel ophef is over de dood van MJ en niet over haar!
Het is een vreselijke ziekte en 62 is te jong. Maarre, niks dan goeds over de doden maar, blijkbaar was ze nogal een kreng, die Farah. In de VS is er een autobiografie uitgekomen van de dochter van Ryan O'Neal - de vriend die haar eindelijk ten huwelijk had gevraagd. En daarin komt Farah voor als de enge verwende stiefmoeder. Tatum heet die dochter en toen ze als 10 jarige een Oscar won kwamen haar vader en zijn vriendin Farah niet eens kijken!
hmmmmmmmmmmm verhaal van de stiefdochter die haar stiefmoeder niet moest.......weet niet in hoeverre we dat allemaal moeten geloven......8)
Ik denk dat het komt omdat Michael Jackson iets bekender is bij mensen, zowieso zijn artiesten vaker in het nieuws en op tv (muziekzenders etc. ) dan actrices. maar dan nog erg vreselijk zo jong nog !