ik dacht een potje yahtzee eerst.. xD slaat natuurlijk nergens op! weet ook niet of ie al is geweest.. maar heb nog wel een ander antwoord hahah ik durf alleen niet!!!!!
enige wat steeds bij me opkomt is een richtingaanwijzer in een auto. Maar dat slaat nergens op met de tweede tip...
Het klinkt alsof er iets opengemaakt wordt, dat er iets uitvalt wat zachtjes op de grond stuiterd en dan wordt het deurtje weer dicht gedaan. Zoiets. Die tips kan je ook niks mee haha. Ik denk veel te moeilijk waarschijnlijk.
Het is zo ontzettend moeilijk! Voor de hints dacht ik een duveltje uit een doosje, maar dat kan nu niet meer. Ik ben hem echt even kwijt.
Mijn auto's doet de richting het ook als ie alleen op contact staat en de alarmverlichting ook als ie uit staat
jaaaaa, moeilijk is het geluid he! Enne wat betreft die hele kleine kans, ik geloof erin, heb nl vorig jaar 1keer gesmst, en werd teruggebeld, compleet verzorgd weekend Disney Land gewonnen!
Ik dacht dat het het neerklappen en weer terugzetten van de achterbank van een auto was, maar dat antwoord is net gegeven en niet goed. Het had wel goed bij de tips gepast (2+2= 4 en het geluid zit achter slot en grendel). Ik weet het nu ook niet meer. Het bedrag is nu meer dan 47.000 euro!
Ik vind het heel erg moeilijk en ik heb echt geen idee meer over. Alles wat ik elke keer dacht werd vervolgens genoemd...
Ik word er knetter gek van! Hopelijk is de tip van morgen een stuk duidelijker. Het zal toch een keer moeten aflopen niet?