Het is ook een closetrol in zo'n kastje zoals je bv ziet bij een tankstation of een groot bedrijf, dan zit zo'n closetrol achter slot en grendel want je kunt het zelf niet openen. En die hint is gebasseerd op closetrol op een paaltje.
ja en 2+2 is 4 is gewoon omdat er 4 rollen op kunnen..GRRR en ik maar denken dat het wat anders was.. echt jammer had t wel willen winnen maar ja ben vast de enige niet!
Ik heb net het filmpje gekeken, maar er is niemand op de hele aardbol die dit geluid kan raden hoor. Ook niet met de 3 rare en vage hints. Doorgestoken kaart!!!
Dat is natuurlijk grote onzin Ik keek vandaag even op een chatsite die over het geluid gaat en daar hadden een paar ook over wc rol op een wcrol houder doen na de derde tip. Iemand zijn vrouw daar riep al een paar weken dat dat het was, maar hij geloofde haar niet, hahaha. Dus mensen konden het wel raden, alleen jij kon het niet (ik ook niet trouwens hoor ) Achteraf vind ik de hints dus best logisch. Achter slot en grendel, je wc deur doe je meestal op slot 2+2=4 heeft helemaal betrekking tot het geluid en niet op wat ik eerder zei voor ik het filmpje zag. eerst 2 rollen en dan weer 2 rollen is in totaal 4. En die paaldanseres spreekt voor zich denk ik toch?
heb het nagedaan, maar als je het op de tegelvloer doet (wat de meeste mensen toch hebben in de toilet) dan klopt het geluid voor geen meter meer
Jeeee! Dat was het dus!! Daar was ik dus Nooit opgekomen! Denk altijd veel te moeilijk.. Je zal het maar winnen!
Heb het net ook even geprobeerd, maar ook hier klinkt het heel anders. Ik had het nooit bedacht in ieder geval. Kwebbel
Het is wel duidelijk dat het veel te moeilijk was, als het oploopt tot 50.000 euro.. Maar reken maar dat Q daar dik aan verdient hoor, die 50 mille is niks voor hun.. Die reactie van die vrouw was wel heel schattig, ze moest huilen die had het niet meer!!