Afgelopen dinsdag een pretecho gehad en ze zei dat het een meisje werd omdat ze twee witte streepjes zag tussen de benen. Maar nu las ik op internet dat 3 witte steepjes een meisje is. Weten jullie het soms? Ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig.
Moet je ff in mijn album kijken. Onze meid liet duidelijk zien dat ze een meisje is. Groetjes Senseemillia
Hoi Senseemillia mooie duidelijke echo van het geslacht Ene silvie hij staat op de 2e pagina er staat bij duidelijk een meisje
Tja ik zie dat ook nooit zo heel duidelijk op een echo, heb daar echt uitleg bij nodig. Zijn het dan twee streepjes of drie?
Ja volgens mij zijn het ook twee streepjes. Die foto was gemaakt met de 20 weken echo. Daarna hebben we het nog eens gezien en zag er vrijwel hetzelfde uit. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het ervoor uitziet. Misschien is dat wel anders.
ja, nouja we zullen wel zien. Nog een paar weekjes wachten en dan hebben we de 20 weken echo! En het is toch het belangrijkste als het gezond is!
Alkievalkie dat is zeker zo. Gezondheid staat voorop! Ik had de 20 weken echo en tevoren dacht ik alleen maar oh ben zo benieuwd wat het wordt. Tijdens de echo heb ik er niet eens meer over nagedacht en vroeg bij alles wat ze gingen meten en lieten zien 'is dat goed' 'klopt dat' 'hoort dat zo'.
Oh en is ook wel leuk hoor om ernaar toe te leven. Het is weer een soort mijlpaal niet waar! Alvast veel plezier!
ja bedankt! Ik leef er zeker naar toe. Ik krijg de echo pas bij 21 weken omdat er eerder geen plaats was. balen, ik hoopte zo op 19/20 weken. Maarja dan kunnen ze alles nog beter zien denk ik dan maar!
oja, hoe lang duurt die 20 weken echo eigenlijk? En jij bent al ver in je zwangerschap zeg! Gaat alles nog een beetje of is het erg zwaar aan het worden nu?