kriebels voor de echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bella Sweet, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella Sweet

5 dec 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een tijd geleden ook al gereageerd op de topic " test negatief maar toch zwanger"

Kort samen gevat

Februari maart en begin april 2011 urine testen thuis en bij de dokter gedaan deze komen negatief maar voelde wel zwanger misselijk duizelig en me buik werd groter na zeuren bij de dokter mocht ik bloedtest doen deze kwam ook negatief. Eind april kon ik niet merrill weer na de huisarts zij geloofde niet dat ik zwanger was vroeg om een echo ze zei nee wil je wel nog een echo keer bloedtest doen laten doen en jaa deze kwam positief . Moest ik langs komen zegt ze je bent 7/8/9 weken ongeveer eindstand kom ik bij de verloskundige zegt ze gefeliciteerd je bent 13/14 nouuuu schrok echt!
    Ben nu mama van een trotse Prinsesje 1jr

ben na de zwangerschap gelijk aan de prik begonnen

Begin december 2012 voel me weer zwanger durfde niet na de dokter.. Ben doen maar toch gegaan was vet misselijk zwak moe urinetest gedaan deze kwam negatief eind dec weer na de dokter mocht bloedtest doen deze kwam ook negatief pff

voel me toch echt zwanger heb nu last van me rug kan bepaalde gewichten niet meer tillen ben gelukkig niet meer misselijk maar wel vaak moe en kan bijna elke avond als ik rustig lig iets voelen bewegen hmm buik wordt ook maar dikker en dikker en voel dat het aan het opzetten is op rekken weet niet precies uit te leggen

vanwege de eerste zwangerschap kan ik het niet uit me hoofd zetten dat ik het toch miss niet bent.

Dus ik weer na de dokter ditmaal mag ik gelukkig volgende week echo laten makenweet niet wat ik moet verwachten ben bang blij beetje alles tegelijk...

Moest echt me hart luchten.... Woei dat is eruit.... En nou aftellen na dinsdag

vraag me ook af hebben jullie dit weleens mee gemaakt ? En stel je voor je bent niet zw hoe ga je er dan mee om? Moest eigenlijk deze week de prikpil nemen maar heb dit niet gedaan omdat ik volgende week echo moet laten maken leek me niet verstandig. Stel ik ben niet zwanger vraag me dan zelf af of ik het dan wel wil worden hmm zit er nu al mee en al 2 mnd dacht ik wordt nu echt gek..

Deel Deze Pagina