Bij de eerste wisten we d.m.v. een echo dat we een jongen kregen. Maar inderdaad, 100% zekerheid heb je nooit. We hebben toen expres het kamertje e.d. neutraal gehouden. Deze keer heb ik een vlokkentest gehad en ja, dan heb je 100% zekerheid. Nu hebben we dan ook een echte meidenkamer en jurkjes in huis gehaald.
Bij de 20 weken hebben ze gezegd dat het een meisje zou worden. En tijdens de 3d echo hebben ze echt duidelijk schaamlipjes gezien dus wij zijn er zeker van dat het een meisje wordt. Maar op de 20 weken echo kijken ze niet of er wat ''hangt'' maar bij een meisje zie je 3 streepjes Groetjes Femke
Op 3 echo's hebben ze onafhankelijk van elkaar gezegd dat we een jongetje gaan krijgen en ik kon zelf op alle echo's ook wel iets zien uitsteken (al zegt dat natuurlijk ook niet alles). Ach en als het toch nog een meisje blijkt te zijn, hebben we een mooi verhaal voor later Bij ons wordt het kamertje lime-groen, dus dat kan voor allebei.
Dit vraag je denk ik aan mij? Ik krijg een keizersnee omdat de bevalling van de eerste niet verliep zoals het hoort. Jasper z'n hartslag ging elke keer achteruit als ik een wee had en toen ik moest gaan persen was het foute boel....het werd toen een keizersnee. Jasper heeft zuurstoftekort gehad en daar een hersenbeschadiging aan overgehouden. Vanwege mijn angst op herhaling is er besloten meteen voor een keizersnee te gaan.
Bij mij konden ze met 16 weken al heel duidelijk zien dat het een jongetje is! Ook de daarop volgende echo's en een 3D echo hebben allemaal heel duidelijk laten zien dat het een jongen is. Geen twijfel mogelijk! Zelf had ik eigenlijk geen echo nodig om dit te bevestigen, had zo sterk het gevoel dat het een jongen is. Had dit al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was.