Vind het echt geweldig dat we het weten Heb het idee nu nog meer een band te hebben en de naam staat ook vast. Telkens als ik met onze baby bezig ben of we hebben het over hem dan noemen we de baby ook bij zijn naam. Spulletjes uitzoeken vind ik ook persoonlijker nu Ieder zijn mening natuurlijk vind het ook echt heel knap als men het niet wil weten, maar ik zou dat niet kunnen hoor ! (Nu de keus er is )
Ik wou het ook graag weten zowel bij mijn dochter als nu. 4 jaar terug had je in ieder geval wel mee keuzen in neutrale kleertjes maar wou het gewoon graag weten. Nu wilde we het eigenlijk niet weten maar door een heel traject en uit eindelijk icsi wordt je toch wel nieuwsgierig Plus de neutrale kleertjes nu zijn echt bar weinig en vind het toch meer voor jongen en meisjes lijken en niet echt neutraal En ik haat de kleuren geel en groen
Ik kan me nieuwschierigheid niet bedwingen hoor hahah , en ik denk altijd maar het kindje zelf is al de grote verrassing ...is gewoon handig om het geslacht te weten, want dan ben je goed ingesteld op de verrassing =)