Hallo dames, Weet de dag nog zo goed dat ik met een posi test in m'n handen stond. (Na een miskraam) En nu hoef ik ineens nog maar 100 dagen. Heb best een moeilijk zwangerschap gehad tot 20 weken. Vanaf week 6 tot week 18 zo extreem misselijk. (2x ziekenhuis aan t infuus gelegen) Bij 12 weken nog een heftige bloeding gehad, waardoor ik echt bang was ons jochie te verliezen. Gelukkig ben ik vanaf 20 weken erg aan het genieten van m'n zwangerschap en ik merk nu dat het echt begint op te schieten! Ben zoooo blij, kan niet wachten tot ik ons wondertje vast kan houden! Wou dit gewoon even met jullie delen!! Liefs Miriam
Hoi Miriam, Wat fijn dat het nu allemaal zo goed gaat! Nog 100 dagen dat is wel een hele mooie mijlpaal! Ik heb wel is waar geen 100dagen meer voor de boeg gelukkig wat minder en zal waarschijnlijk nog minder zijn maar na alle tegenslagen is het hier ook zo mega snel gegaan ineens. Ik hoef nog maar 4weken tot ik weet wanneer onze kleine muis gaat komen maar kan vooral niet wachten tot ik mijn kleine muisje in het bedje kan leggen hier wat speciaal voor haar is gemaakt. Ben zo benieuwd of ze op haar zus lijkt of op haar broer of juist helemaal niet kan alleen nog maar dag dromen over het idee hoe mijn andere kindertjes reageren op hun kleine zusje ben zo nieuwschierig naar alles. Ik wens jou nog een hele goede tijd en die 100dagen zijn zo voorbij! Liefs, Kappie
hier ook nog ongeveer 100 dagen. ja het gaat veeeel te snel he? zeker omdat dit misschien ook wel de laatste keer is ( maar misschien komt er ook wel een derde hoor) ik ben ook extreem misselijk geweest en zelfs nu nog. kotste soms wel 8 x per dag en nog ren ik rm naar de wc. heb alweer veel last van mn rug en bekken maar toch mag het van mij nog een poosje duren hoor hahaha
hier beginnen de 100 dagen ook inzicht te komen! Ik wens je nog fijne 100 dagen toe en daarna uiteraard heel veel genieten van jullie kleine ventje!
Gaat snel he!?! Had pas ook die 100 dagen en zit nu alweer bijna bij 80.....!!!! Zo gek, spannend, mooi en leuk
het gaat echt enorm snel he, en zeker als je al een ander frummeltje hebt rondlopen... hier nog 93 dagen te gaan.
Ja, gaat snel ineens he! Fijn dat het weer een stuk beter met je gaat, hier ook zo ziek geweest tot een week of 20 en dan kan je echt niet genieten van je zwangerschap. Gelukkig hier nu ook nergens last meer van. Toch wel een raar idee dat er over een paar weekjes echt een kindje in het bedje ligt!
ja echt, soms denk ik dat het veel te snel gaat. nu nog sneller, nu ik al een dochtertje heb. Zelfs kan ik er soms ook wel verdrietig om worden want ja, je blijft niet eeuwig zwanger en het is zo'n speciale tijd, en voor je het goed hebt vastgeprent in je hoofd is het voorbij... dus zoveel mogelijk foto's nemen, filmpjes maken,.. om het vast te leggen want mijn hersenen willen het soms nog steeds niet geloven. Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is. Volgende week gaat mijn dochter voor het eerst naar school, misschien dat het dan wat langzamer gaat en ik me dan mentaal wat kan voorbereiden erop. We zullen zien. groetjes