Vraagje? Wanneer begint bij jullie vruchtbaar slijm en wanneer denken jullie dat mijn eisprong dan zou zijn geweest? Als ik vanuit hier mijn eisprong wil bepalen, welke dag was die dan? Afgelopen Woensdag veel, donderdag veel, vrijdag redelijk veel, zaterdag nog een beetje en gisteren al bijna niets extra Ik heb deze ronde geen ovulatietesten gebruikt ivm buikgriep. Heb alleen vorige week maandag en donderdag seks gehad.. Denk een kleine kans dan
Twee dagen van te voren ofzo. Het verschilt heb ik gemerkt. Ik kan voor jou niet precies zeggen wanneer je eisprong was. Als het zaterdag en zondag is afgenomen zal het daarvoor wel geweest zijn. Zeker weten doe je het niet. Qua seks op donderdag zit je wel goed dan!
Hier meestal een dag of 4 vruchtbaar slijm en dag 4 dan de eisprong (vermoed ik) heb dan echt pijn in de rechter of linker kant en die pijn kan wel wat uurtjes duren. Daarna neemt het vruchtbaarslijm af.
De pijn die je omschrijft is niet van de eisprong zelf, maar het laatste groeien van de follikel voordat hij springt.
Het gaat niet perse om hoeveel slijm maar hoe waterig het slijm is, zeg maar. Zoek maar eens op de billings methode Bij mij is het meestal vrij accuraat, slijm gecombineerd met de buikpijn rondom de eisprong.
op internet staat dat als je slijmpiek dag is geweest je ei is gesprongen. Dit is niet altijd waar! Ik had namelijk slijmpiek dag, dag erna posi ovutest en de dag daarna mijn eisprong. Dus je kunt het niet met zekerheid zeggen. Wel zit je goed met vrijen aangezien zaad nog een paar dagen blijft leven