Het gevoel dat het weer niet gaat lukken...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mompelientje, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Vandaag heb ik mijn eisprong. En de de meiden hier hebben me geadviseerd om voor de eisprong te klussen.

Helemaal verheugd op gisteren is er iets teleurstellend gebeurd. Mijn vriend kon de avond niet klussen. Hij heeft erg last van zijn rug. Ik was enorm teleurgesteld en kwaad op hem? Op mezelf? Weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de kans dat ik zwanger word deze maand gereduceerd is.

In de weekend waren we in een zomerhuisje met vrienden. We hebben activiteiten gedaan (volleyballen) en ik dacht dat het zondag goed zou komen als we naar huis gaan want het leek dat mijn vriend helemaal geen last had van z'n rug.

Maar toen hij zij dat hij gisteren niet kon klussen kreeg een scenario's in m'n hoofd dat hij helemaal geen kinderen wilt. Dat is onzin, maar dat gevoel kreeg ik erbij :(

Laatst dat ik heb geklust was op zaterdag. Maar ja, gisteren was ik op m'n vruchtbaarst en die kans heb ik gemist :(

Was verdrietig en boos omdat ik een vriendengroep heb die een kindje hebben of zwanger zijn. Ik ben pas op de 4e ronde maar toch.

Moest het even kwijt. Ik voel me beetje egoistisch tegenover m'n vriend. Hij heeft ugpijn en ik maar denken aan mezelf. Hij fluisterde in m'n oor deze morgen dat we volgende maand gewoon weer proberen. Dit gaf me bevestiging dat hij met mij kindjes wilt hebben en dat ik die stomme gedachtes moet vergeten.

2. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    he meid,

Je hebt gewoon een onwijze kinderwens en dan is iedere maand niet productief zijn zonde in je ogen. Ik wil ook graag snel zwanger worden, maar ja dat heb je niet in de hand natuurlijk. Ik zou ook erg balen hoor in jouw situatie! nog ff 2 weekjes afwachten en zaadjes kunnen meer dan een dag in leven blijven, dus wie weet hebben ze zondag toch de juiste weg nog gevonden. Succes!!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoe is het vandaag met z'n rug? Anders vanavond gewoon nog een poging wagen hoor. Ik weet niet hoe je je eisprong weet, maar als het met een ovu-test is dan kan je niet het precieze tijdstip zeggen, dus misschien is het wel pas vanmiddag en leeft je eitje vanavond gewoon nog.. Succes!!

4. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hij gaat vanmiddag naar de chiropractor.

Over de eisprong weet ik alleen van de banners berekening. Ik heb een regelmatige ovu (28 dagen) en op elke maandag ben ik ongesteld. Dus over twee weken precies word ik misschien zwanger of ongesteld.

Wat is ovu test? Kun je die bij de apotheek kopen en is dat anders dan een zwangerschapstest?

5. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    met een ovulatietest kun je zien wat je vruchtbare dagen zijn. als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je dit wel. Je bent geloof ik het vruchtbaarst zo 2 weken voor je ongi wordt. dit geldt voor een cyclus van 28 maar ook 35 dagen. De ovutest test een hormoon in je urine. als dat hormoon hoog is (dus vruchtbaar) dan geeft de ovutest dat aan. Je kunt ze op internet bestellen maar ook bij de etos halen.

6. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar mompelientje!
    Ik had precies hetzelfde, helemaal omdat vriendlief heel weinig zaadjes heeft wilde ik iedere 'kans' benutten en was ik ook heel boos/verdrietig/teleurgesteld als dat niet gebeurde. Voelde me er dan ook gek bij als ik dat voelde want we waren tenslotte nog niet eens een half jaar bezig. Maar zie mijn banner! Dus, gewoon rustig blijven en op naar de volgende maand.. er komt toch echt een tijd dat het wel gaat lukken dus kijk daar lekker naar uit, je bent er nu weer een maand dichterbij!

7. jazz

jazz Niet meer actief

Trouwens de ovutesten kan je bij sensitest kopen. Na een positieve test zal je ei binnen 12-36 uur springen.
    Heel begrijpelijk hoor het is zo stom de drang om zwanger te worden is zooo groot. Maar we kunnen het niet alleen he dus boos worden op vriendlief heeft dan geen zin hihihihi:D
    Maar probeer ook een beetje plezier te hebben anders wordt je helemaal gek...:$

8. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dank je wel voor de reacties, voel me blij dat er dingen zijn die ik nog niet weet en elke dag word ik wijzer in deze forum.

We kunnen niet alleen hihihi dat is waar! Vandaag ga ik een ovu test kopen en ik hoop dat ik op m'n vruchtbaarst ben. Manlief gaat vandaag naar de bottenkraker en ik hoop dat hij na zijn bezoek geheeld is, gewoon POEF weg rugpijn en meteen verder klussen! :D

Ik zag een berichtje dat iemand een eisprong duidelijk voelt. Ik weet niet hoe dat voelt. Wel heb ik dagen dat m'n buik groot en dik alsof ik zwanger ben (paar dagen voor m'n menstruatie) maar puntje bij paaltje werd ik ongesteld.

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Het is helemaal niet zeker dat je je eisprong al gehad hebt, als je van je banner uit gaat hoor. Ik heb mijn eisprong namelijk iets van 4 dagen later dan de banner aangeeft (weet ik door ovutesten). Die banner gaat uit van een situatie, maar heel veel vrouwen hebben het niet precies als de banner. Dus misschien heb je je moment nog helemaal niet gemist.

Ookal is jer periode steeds precies 28 dagen, dan nog kan de banner er naast zitten met de berekening.

Succes!

10. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb last van m'n onderbuik. Ik denk dat het mijn eitje is. Ik heb 5 dagen niet geklust omdat manlief last heeft van z'n rug.

Op naar de volgende ronde.

Deel Deze Pagina