Ik voel niks..?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LilithTempestas, Jun 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Hoi iedereen!

Vandaag is mijn Nod (hoop ik) en ik voel helemaal niks! Nada, noppes. Normaal krijg ik ongeveer vijf dagen van tevoren last van allerlei dingen (chagrijnig, last van mijn maag, opgeblazen gevoel etc.) Nu voel ik helemaal niks!
    Maar... Ik voel echt niks. Heb al zoveel verhalen gelezen hier dat veel vrouwen wisten dat ze zwanger waren omdat ze het konden voelen. :( Waarom heb ik dat dan niet?

Wat moet ik hier nou mee? Ik durf eigenlijk nog niet te testen. We zijn inmiddels al bijna een jaar bezig en steeds geen posi test... De moed begint eigenlijk een beetje te zakken. Hebben ook al een pauze gehad.

Iemand hier ervaring mee? Of tips?

2. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

Jun 3, 2015
    603
    108
    43
    Ik snap dat je niet durft te testen maar er is maar een manier om er achter te komen... Er zijn genoeg vrouwen die van alles voelen en juist negatief testen en er zijn vrouwen die weten pas na 8 weken dat ze zwanger zijn en hebben niks gemerkt...Zelf geen ervaring. Succes!

3. Traum

Traum Actief lid

Jan 13, 2014
    388
    0
    16
    Wij zijn ook bijna een jaar bezig geweest en had ook al de hoop opgegeven, maar tot mijn verbazing stond er wel degelijk een tweede streep. Ik dacht ook niet zwanger te zijn, had wel wat kleine symptomen maar dacht dat het ergens anders door kwam. Ik heb meestal een week van te voren ook pms klachten maar de laatste ronde ook geen last van. Ben je al overtijd? Kunt er alleen achter komen door een testje te doen ben ik bang.

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,024
    1,040
    113
    Hier was het ook raak juist in de ronde dat ik totaal niks voelde! Het hoeft dus echt niet te betekenen dat het wederom niet gelukt zou zijn. Succes meis, zal voor je duimen!

5. Sannie86

Sannie86 Actief lid

Mar 29, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan er maar op 1 manier achter komen meid! Ik dacht juist vorige ronde zwanger te zijn hoofdpijn vreetbuien zere borsten buikpijm etc maar ik werd gewoon ongesteld! Deze maand precies hetzelfde dus had verwacht ongesteld te worden. Toch maar voor de zekerheid een test en ja hoor daar was de streep!!

Mijn advies is toch testen hoe eng je het ook vind! Succes en laat je even weten?

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    mijn ervaring; ik voelde helemaal niks toen ik wel zwanger was! mijn man zei ineens 'doe eens een test' omdat ik zijn deo vond stinken. als hij niks had gezegd had ik nu nog niet getest (oké, dat is overdreven maar overdrijven maakt de zaal duidelijk :p)
    gewoon testen meid, je weet het anders nooit. Natuurlijk is het super verdrietig als zou blijken dat je niet zwanger bent maar, niks weten is ook zenuwslopend. heel veel succes en hopelijk is het raak :)

7. LilithTempestas

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Bedankt dames voor de reacties 😘
    Als ik overmorgen nog niet ongi ben, ga ik testen! Cyclus wil er heel af en toe een of twee dagen naast zitten... Ben wel een beetje zenuwwappig hoor!

8. MumL

MumL Actief lid

Sep 11, 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik snap je angst meid, ik was er ook helemaal van overtuigd om nooit zwanger te geraken.. We hebben met een lange rustpauze bijna 2 jaar moeten proberen, maar plots stond dat tweede streepje er op. En ondertussen voel ik mij lekker zwanger! Het kan dus echt!
    Succes!

9. LilithTempestas

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Wat super! Gefeliciteerd!:cool:

Inmiddels is het bij mij enorm vochtig down under... Heb maar een inlegkruisje gepakt. Weet iemand wat dit eventueel kan betekenen?

10. annenas87

annenas87 Lid

May 29, 2015
    63
    0
    0
    Brabant
    Niet om je nog zenuwachtiger te maken maar dat vochtige had ik enorm tijdens de zwangerschap...
    Zou gewoon lekker testen als je nog geen ongesteldheid aan voelt komen, de ene vrouw heeft al snel kwaaltjes en bij de andere duurt het even..

11. LilithTempestas

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Whahah ja bedankt , nu nog zenuwachtiger dus 😋 Maar toch bedankt! Misschien toch maar morgen testen...:(

12. Sannie86

Sannie86 Actief lid

Mar 29, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat misschien ook nog een tip is zijn de vroege testen van clear blue. Zijn wel heel duur 2 voor 15 maar als je zelfs daar niets op ziet weet je dat er ook echt niets is. Die van de kruidvat hebben best wel wat hcg nodig en in het begin heb je dat nog niet zoveel. Succes!

13. LilithTempestas

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Ik pak eigenlijk altijd die van kv. Vind die van cb inderdaad erg duur. Maar ik lees juist veel het tegenovergestelde: dat die van kv iets gevoeliger zijn :(

14. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Kruidvat is heel gevoelig! Ik had een licht licht streepje op zw test maar bloedtest was nog negatief. 2 dagen later en duidelijker streepje. Dus heel gevoelig

15. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

Mar 28, 2015
    1,998
    221
    63
    Ik had ook altijd wat last van mijn rug/buik en vaak wat bruinverlies voor ik ongesteld moest worden. Tot de ene vrijdag, nu was dit pas de 1e ronde en had ik bedacht dat omdat ik er nu zo mee bezig was dit ook mijn ongi wel kon beïnvloeden. Was wel altijd stipt op tijd. Test gehaald en s avonds de test gedaan onder het mom "dan kunnen we rustig slapen". Binnen de minuut echter knalde de test zwanger! Inmiddels een mooie dochter van 9 maanden.
    Ik voelde dus ook niets, geen menstruatie achter verschijnselen maar ook geen zwangerschap verschijnselen. Vermoeidheid etc kwam pas wat later bij mij, vanaf weekje of 6.

16. LilithTempestas

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik moet me gewoon niet zo aanstellen en een test doen! Ga er na m'n werk een halen. Hou jullie op de hoogte hoor 😄

17. Traum

Traum Actief lid

Jan 13, 2014
    388
    0
    16
    Spannend, ik duim voor een tweede streepje!

18. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Spanneeeeendd!

19. LilithTempestas

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Helaas... Hartstikke omowit :(

20. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Ik las even mee en ... Shit. Een witte test :(.

Maar: ik had vrijdag negatief getest en maandagochtend een lichte streep. Mijn nod was zondag of maandag. Dus... Het kan nog!
    Er zijn meer meiden die voor hun nod negatief testen.

Weet je wanneer je ei was ?

Share This Page