Hoi meiden. Ik heb nu al twee avonden/nachten achter elkaar een heel venijnige steek in mijn buik gehad als ik me omdraaide in bed. De eerste keer aan de linkerkant en gisteren aan de rechterkant. Ik vind het eigenlijk best eng. Ik heb wel het idee dat het niet direct met het kindje te maken heeft, maar ik weet niet wat het dan is. Het was zeg maar aan de buitenkant van mijn buik, ter hoogte van waar je normaal je handen in je zij zet. Volgens mij zit mijn baarmoeder nog niet zo hoog toch? Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik vind het best eng! (Ben al gelijk gaan speuren naar een veegje bloed, maar da's niet te zien gelukkig).
dat zijn je banden bandenpijn heet dat even bij VK of GYN laten weten bij eerst volgende afspraak kunnen ze bevestigen of echt zo is of niet maar is heel normaal ik schrok ook van toen eerste keer had. liefs,
Ik denk ook bandenpijn. Er wordt hier wel eens gezegd dat dat zo vroeg niet kan maar ik heb het al vanaf week 6. Vooral met snelle, overwachte bewegingen en niezen. Volgens mijn gyn is het gewoon normaal!!
Ja, bandenpijn! Ik had het ook al vanaf een week of 6 en nu nog. Soms als ik me omdraai in bed, of moet niezen of hoesten. Venijnige steken aan 1 kant van je buik en ze trekken na een paar seconden weer weg. Ze kunnen goed zeer doen! Je baarmoeder hangt als het ware in je buik aan enkele banden. Die zijn nu al aan't oprekken....
kan degelijk wel nu al meid bij mijbleef aanhouden moest toen naar ziekenhuis of toch geen blindedarm onsteking was maar gelukkig was gewoon bandenpijn aleen aparte vorm aan 1 kant en heel lang durig maar als je echt zo last van hebt als mij aan 1 kant blijvend zou wel HA even bellen om voor zeker heid blindendarm of gezwel kan zijn.
Zooooo herkenbaar, maar dat is inderdaad bandenpijn hoor!! Ik had er met week of 7 voor het eerst last van en nu nog steeds. Inderdaad ook als ik me omdraai in bed 's avonds. Venijnig rotgevoel! Ik schrok ook behoorlijk de eerste keren. Maar is een teken dat je baarmoeder groeit, dus geniet er maar van, hahaha! Liefs Lara
Hey ik heb nu reeds een 3tal weken soms pijn in mijn onderbuik, zijkanten van mijn buik en onderrug. Dat is dan waarschijnlijk ook al bandenpijn? Of niet ?
Oh wat fijn om jullie reacties te lezen! Ik heb namelijk hetzelfde en schok de eerste keer wel dat ik het voelde. Dank je voor het delen!
De verloskundige zei dat het soms net kon voelen als menstruatiepijn. Dit is ook de reden dat veel vrouwen er zo van schrikken!! Het zijn vaak hele felle steken aan de zijkant van de buik. Soms ook bij het niezen, hoesten en alles waarbij je de spieren in je buik snel aanspant. Steken in de onderrug heb ik niet maar dit zou ook heel goed kunnen hoor, dit is immers ook een 'vorm van menstruatiepijn'! Als je je echt zorgen maakt kun je altijd je vk bellen hé!! Liefs Lara
Volgende week donderdag ga ik voor de eerste maal naar de gyneacoloog.. Hopelijk kunnen we al iets van ons boontje zien ik verlang zo hard Dan ga ik vragen ivm die pijnen.. tzijn geen constante pijnen, tzijn echt precies menstruatiepijnen die soms opkomen en even snel weer weg zijn.. en soms het gevoel dat de broek spant (ik moet al mijn knoop openzetten, help seg.. misschien komt dat omdat ik extreem mager ben of spannende broeken draag? ) en dat mijn onderbuik rekt en spant. bizar allemaal ik probeer vooral rustig te blijven en niet te veel te denken op wat er nog allemaal kan misgaan.. Ik denk dat dat ook een heel andere pijn zou zijn... denk ik.. ik heb er eigenlijk geen idee van of je zoiets voelt aankomen..
Ja idd bandenpijn, ik heb het ook en al vanaf een week of 7 a 8. Soms ook bij het opstaan, dan hou ik echt mn buik vast.