Het gevoel genegeerd te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katja77, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey katja..
    Ik herken het wel hoor.
    Wij zijn ook heel open over ons zwangerschapsproject 9oftewel het productiebedrijf), maar mensen kunnen er slecht mee omgaan. Zelf denk ik dat het een soort verlegenheid is.
    Los van onze openheid kan ik het wel heel moeilijk vinden als mensen achteloos lijken om te gaan met hun vruchtbaarheid..
    Maar dat is weer een ander verhaal;)

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hey Katja,

Mijn complimenten voor je positiviteit na al die jaren...
    Ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal.. Ben zelf wel iemand die het aan iedereen wil vertellen... Maar dat komt gewoon omdat ik er graag over wil praten. Erover praten geeft mij een fijn gevoel.
    Maar blijkbaar houden mensen niet van moeilijke gesprekken...
    In mijn omgeving is een ware babyboom onstaan en dat maakt het allemaal niet makkelijker...
    Want alle zwangere vriendinnetjes lijken acuut te zijn vergeten dat het bij ons allemaal niet zo maar lukt...
    Terwijl ondanks dat ik het soms moeilijk vind wel steeds informeer en meeleef met iedere echo etc die ze mee maken in hun zwangerschap...
    En dat doet dan wel vaak pijn... Ze hoeven niet mijn hele cyclus uit hun hoofd te kennen maar een beetje interesse is soms wel eens fijn...

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dankje voor je felicitatie! Ja is inderdaad vrij snel gegaan na mn miskraam en moet ook zeggen dat ik het erg spannend vind!

Gelukkig zijn jullie gewoon wel vruchtbaar! Hopelijk slaat de behandeling van je schildklier snel aan en zijn jullie snel zwanger! Probeer er vertrouwen in te houden meis, het komt vast wel goed, ik ga voor jullie duimen in ieder geval!

Deel Deze Pagina