Wat is dit toch voor een irritant gevoel!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Dames met de 20 weken echo is er geconstateerd dat me placenta laag ligt dan normaal. Rond deze weken waar ik nu in zit (zie banner) maakt de kleine een groeispurt en dan trekt hopelijk de placenta wat mee omhoog zei de gynaecoloog zo niet dan wordt er weer met week 32 een placenta lokalisatie verricht om te kijken of t allemaal wel goed zit.

Nu voel ik de kleine echt elke dag bewegen (gelukkig♡) alleen voel ik dat echt van onder dus net boven me kruis en dames het doet pijn! :$ nu de zoveelste avond dat ik zit voel ik pijnlijke steken en "duwtjes" bij me kruis net alsof er iets uit wil komen zo erg dus en het gaar gepaard met pijn. Nu heb ik dit ook tegen de gynaecoloog vorige week gezegd. Wel genoteerd maar ze had niet echt advies ofzo.. morgen heb ik weer een afspraak en ga het echt weer zeggen. Ik ben bang dat de placenta gewoon nog laag ligt waardoor die kleine dus laag beweegt.. maar goed dat is weer mijn eigen theorie..;)

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het voelt, is de kans juist groot dat de placenta niet daar ligt; placenta fungeert als een soort stootkussentje waardoor je bewegingen juist minder goed zou voelen.

Hier met 20w ook een laagliggend placenta, maar met 32w was hij prima naar boven gegroeid! Bij de eerste zelfs een volledig voorliggende placenta met 20w, maar ook toen met 32w alles in orde.

3. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Heb je het idee dat er een soort bal uitkomt? Want ik heb dat bij de vorige zwangerschap gehad met pijn erbij en toen bleek ik blaasontsteking te hebben, vandaar!
    Succes bij de gyn.

4. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of het hetzelfde is als wat jij voelt maar ik heb soms steken vanonder, vooral als ik loop ineens in de winkel. Het is een heel venijnig gevoel. Voelt ook alsof ik zo in mijn broek kan plassen. Naar mijn vriend vergeleek ik het met ...weet je nog vroeger, dat je moeder onverwachts een handdoek in je navel duwde om die droog te maken?...dat gevoel maar dan keer 10 en heel laag.
    Mijn VL gaf aan dat het het proces was van het week worden van mijn schaambot.

Deel Deze Pagina