Na miskraam plots normale cyclus ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Followyourdreams, 14 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Even een vraag , na het ontpillen had ik lange cyclussen .
    Ik test en temp overigens niet !

Na mijn vermoedelijke mk van net 4 weken , op moment dat bloeden stopte had ik steekjes rechts een aantal dagen in combi met doorzichtig helder slijm .
    En sinds vandaag plots ineens erg veel slijm verlies , wit en gelig...
    zou het kunnen dat mijn cyclus in eens “ normaal “ is door mijn vroege miskraam ?

2. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    Ik snap je vraag niet helemaal of je vraag wel maar de situatie nu en hiervoor..

3. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb geen idee of dat kan, dat je lichaam 'gereset' wordt. Maar wat bedoel je met vermoedelijke vmk? Had je een positieve zw test en ben je toen gaan bloeden? Want er zijn genoeg meiden die bloed verliezen tijdens een zwangerschap, zonder dat er sprake is van een miskraam.

4. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja dat is zo beetje de vraag inderdaad , of mijn lichaam zich reset naar een miskraam “ of dat zou kunnen “
    Ja ik had een positieve test , mijn cyclus is erg lang dus op dag 44 ongeveer getest en dag 47 ging ik bloeden 2 dagen .
    Tijdens bloeding nog positief getest en na bloeding negatief getest .

Mijn vorige cyclussen kon ik nergens geen pijl op trekken , had gehele cyclus slijm verlies , dan weer hele lange draden , dan weer korte draden of soort propjes slijm .

Na dat bloeden van de miskraam was gestopt kreeg ik iets steekjes rechts , Vrezelijk en dan ook echt Vrezelijk moe , hoofdpijn en slijm verlies , lange draden ook echt doorzichtig .
    Tot gisteren , vanaf gisteren heb ik veel afscheiding , crème achtig maar ook nog iets slijm.
    Sorry voor de vieze details .. maar zo word het verhaal misschien iets duidelijker :)

5. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Lees hier onder : volgens mij heb ik het nu iets beter verwoord :)

Deel Deze Pagina