Hier het gevoel dat het een jongen zou worden en dat was ook. Iedereen had het steeds over een meisje dus ik ook, behalve als ik thuis onbewust tegen hem zat te praten. Dan zei ik steeds ventje.
Ik heb ook zo'n mega sterk gevoel vanaf het begin af aan dat het een meisje is.. Kan me niet voorstellen dat er een jongetje uit gaat komen haha, ga dan echt in shock zijn.. Hartstikke welkom hoor maar omdat mn gevoel zo sterk is, lijkt t me heel gek ! We willen het pas bij de bevalling weten dus nog even geduld 😊
Geen gevoel hoor. Ik zou niet weten wat ik zou moeten voelen En iets denken wil niet zeggen dat 't ook zo is dus daar zou ik nooit op af gaan.
Oh ja heel herkenbaar! Ik werd er best onzeker van want iedereen vroeg wat is je gevoel maar ik had Echt geen gevoel bij beide.. Daarnaast is bij dat gevoel ook 50% kans dat het goed is (en dan hoor je vaak zie je wel moederinstinct etc) en 50% dat je ernaast zit en dan hoor je er weinig meer over..
Bij de eerste was ik overtuigd van een meisje. Dat was ook goed. Deze zwangerschap in het begin sterk een jongensgevoel tot ik het weekend voor de 20 weken echo in de auto zat en opeens zoiets had van, nee dit is weer een meisje. Ook onze dochter was vol overtuigend in haar zusje. En het blijkt weer een meisje te zijn .
Ik had bij mijn dochter heel sterk het gevoel van een meisje en dat klopte dus.. Nu weet ik het niet zo goed
Ik was er heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Ik droomde zelfs over een meisje etc etc. Maar het is toch echt een jongen geworden, mijn voorgevoel had het dus niet goed geraden hahaha
Leuk om te lezen allemaal zeg!! Ik ben er heilig van overtuigd dat het twee jongens zijn. We kijken ook echt alleen naar jongens spullen, als ik m'n verstand niet af en toe zou laten spreken, dan zou ik die jongensspulletjes ook echt kopen haha. We hopen dat de gyn het volgende week woensdag kan zien. Iedereen om mij heen denkt overigens twee meisjes. Die totale overtuiging had mijn moeder trouwens ook toen ze in verwachting was van mij. Ze wisten het geslacht niet van te voren, maar ze wist zeker dat ik een jongen was. Kamertje met blauw behang en blauw geboortekaartje haha en tadaaaa toch echt een meisje. Dat verhaal hou ik maar steeds in m'n achterhoofd haha
Wat leuk dat de meeste van jullie allemaal echt een gevoel heeft. Dat heb ik namelijk totaal niet en mijn vriend ook niet. We zeggen bijna elke dag tegen elkaar; Wat zal het zijn? We zijn zo benieuwd!! Merk wel aan mezelf dat ik het steeds spannender vind worden. Juist omdat we er totaal geen gevoel bij hebben, en ook geen enkele voorkeur trouwens. Het lijkt me geweldig om uiteindelijk te weten of je nou een zoontje of dochtertje verwacht. We moeten nog heel even geduld hebben
Alle zwangerschappen, en dus nu ook zegt mijn gevoel een jongen. Alleen bij de 1ste en 4e* had ik het mis; meisjes! Huidige partner heeft altijd juiste gevoel gehad vanaf dag 1. Hij zegt nu 100% een meisje. Ik hoop het ook maar qua gevoel sta ik standaard ingesteld voor jongens volgens mij
Ik had vanaf het begin van de zwangerschap al een heel sterk gevoel een meisje te krijgen, als ik ook ging 'fantaseren' over hoe het zou zijn als we ons kindje hadden, zag ik ook steeds gelijk een meisje voor me in plaats van een jongetje, en het klopte ook
Eerste keer dacht en hoopte ik op een meisje.. twijfelende wel een beetje.. was een jongen. Bij mijn tweede dacht bijna iedereen een meisje waren er echt van overtuigd, ik dacht zelf echt een jongen. Ik had gelijk
Bij eerste zwangerschap welke helaas geeindigd is in een * hadden we beiden het gevoel een meisje, dit klopte. Deze zwangerschap voel ik me totaal anders, ziek zwak misselijk en niet mooi, droge huid, pukkels, haar niet naar mn zin we denken dus een jongen. We zullen t snel genoeg weten.. Misschien leuk om er een poll van te maken, voorgevoel bevestigd ja/nee.
Jep bij alledrie voelde ik het geslacht heel duidelijk en het klopte. Zo weet ik ook dat de volgende een meisje zal zijn. Al is dat niet helemaal eerlijk, omdat we expres voor een meisje gaan (het geslacht beïnvloeden is best heel simpel als je eenmaal weet hóe dat moet )
Bij m'n eerste was ik de enige die dacht meiske. Had gelijk haha... Nu is m'n gevoel zó sterk dat t geen denken js maar zeker weten dat t een meisje is. Ik kijk niet eens naar die namen of kleertjes etc... heel stom want kan natuurlijk gewoon 50% nog jongen zijn haha.. We wachten t af...
Zowelkom84 ik ben heel benieuwd.... Net zoals ik eerste kindje via mmm en nu spontaan? Zie je onderschrift en denk... wow 😍
Bij de eerste wist ik gewoon dat t een jongen was, had al veel kleertjes gekocht die echt wel jongensachtig waren haha. Met 17 weken echo gehad en bleek het inderdaad een jongen. Deze keer vanaf begin het gevoel dat het sowieso 1 jongen was, de ander misschien een meisje. Maar hoe dichter we bij de geslachtsbepaling kwam hoe meer ik overtuigd was dat ik echt geen meisje zou krijgen. En inderdaad, deze keer weer alleen maar piemeltjes te zien .
Haha nee! Wij zijn heel snel weer de behandelingen ingegaan, met de gedachtegang stel dat het weer 5.5 jaar duurt dan zijn we iig al begonnen. Eerste behandeling en tp raak -> 8 in de vriezer. Dusseldorf is the place to be voor ons 😊 Jij spontaan dit keer? Gefeliciteerd meid! Lijkt mij ook super mooi dan dat alles zo medisch is 😉 Grappig trouwens, jij maart 2016 ik april en lopen gelijk qua zwangerschap 😄. Mijn zoontje is alleen 2 m te vroeg geboren