Wow.... wat een geluk ook weer... Welke medicijnen of welke behandeling heeft je nu zo snel zwanger gekregen dan? Was het in natuurlijke cyclus? Of ging het uiteindelijk niet om innesteling maar om de eerste stappen van de deling van de vrucht? Wat een wondertjes hé... Zitten allemaal dicht op elkaar dan... Even druk denk ik maar oh zo leuk
Mijn gevoel zei bij de 1e heel sterk een jongetje. Deze zwangerschap voelde ik me precies hetzelfde, weer geen kwaaltjes etc. Dus ik had weer sterk het gevoel dat het een jongen was. En het klopt
Zeg dat wel! denk combi innestelingprobleem dat heb ik sowieso (na bevalling paar keer positieve testen in mijn handen gehad) via icsi in dusseldorf, kreeg ook medicijnen omdat mijn nk cellen te laag zijn. Kreeg er granocyten voor. Dag 5 embryo's plaatsen ze terug.. Scheelt een hoop teleurstellingen. De slechte zijn er voornamelijk al uitgefilterd. jullie gelijk na bevalling van start gegaan?
Ben heel benieuwd!! Mijn gevoel zegt ook wel dat dat toch zomaar eens zo zou kunnen zijn.. (dus dat de droom gelijk heeft)
Haha nee check mijn onderschrift... Na 6 maanden de pil weg gelaten want eerst duurde het ook 12-18maanden per (misgelopen) zwangerschap dus zou nu ook wel lang duren... 1e maand zwanger... zonder medicijnen (utro) werd een mk met 6 weken. Contact gezocht met Gent en die schreven mij weet utro voor vanaf ovulatie. Daarna, meteen Wéér zwanger... Het is echt ongelooflijk maar Gent denkt dat man vruchtbaarder js door manier van leven en ik meer rust in mijn leven heb en dik slijmvlies sinds bevalling (niet dik genoeg want krijg mk zonder medicijnen maar toch) Natuurlijk weer doodsbenauwd geweest... maar so far so good... Denk dat lijf reset heeft gehad en ik zoveel rust in hoofd en lijf heb gekregen dat stress er helemaal uit is... Anyway, vind t altijd leuk zulke wondertjes te lezen.. Zie je vaker hier op zw.pagina. 😍
Ik dacht bij alledrie een meisje en heb het maar 1x goed gehad, ook niet echt een goede score dus 😂
Ik raad het bij iedereen, ook bij mezelf, meestal fout. Zo gek! Dus meestal zeg ik wat ik denk, maar zeg er dan ook bij: maar dan wordt het dus waarschijnlijk het andere geslacht haha.
zoals wij mannen in Rotterdam zeggen: knullen maken lullen en mietjes maken grietjes ( sorry voor taalgebruik ) mijn meisje weet dus dat het een meisje gaat worden bij ons :x
Bij de miskramen steeds gedacht dat het jongens waren. Was niet te zien helaas toen ze geboren wareb met 14-15 weken. Ze dachten bij de eerste een jongen. Die zou ik dan goed hebben. Bij derde zwangerschap was ik weer overtuigd van een jongen was echt een meisje. En dat terwijl ik alleen maar naar jongens dingen keek. Bii deze zwangerschap waren we beide overtuigd van een meid en hadden gelijk. Was zeer duidelijk op de echo.
Volgens de echoscopiste werd het een jongen! Alleen op de laatste echo twijfelden we zelf enorm of ze het wel goed had. Haha. Maar we wachten de 20 weken echo gewoon lekker af!
Wat leuk nath, waardoor twijfelden jullie dan? En zijzelf niet? Hier was het luid en duidelijk 😂 We noemen m ook wel meneertje wijdbeens.
De laatste stand lag 'hij' met de beentjes wat opgetrokken. En toen zagen we geen balletjes ofzo. Maar vertrouw er op dat ze haar vak goed verstaat.
Ik had t gelijk bij Mn dochter en bij vele andere. En nu denk ik een jongen ben benieuwd over een paar maanden.
Ik raad het altijd goed bij andere, bij me eerste ook ik wist zeker een zoontje en dat was hij ook, nu voel ik ook weer een zoontje, maar eigelijk zou ik best graag een dochter willen.. maar ik weet bijna 100% zeker dat ik een jongensmama ben😊Heb ook niks weg gedaan van me zoontje ze baby kleding omdat ik zeker wist dat de volgende ook weer eeen jongen word.. Ben nu pas 10 weken dus moet nog wel aantal weken wachten..