Het "gevoel" over geslacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nath91, 29 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik had geen voorkeur maar mijn gevoel zei een meisje. Het is overduidelijk een jongen, haha.

2. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Eerste keer had ik een voorkeur. Een hele sterke.
    Oh taboe!
    En mijn voorkeur was een meisje.
    Ik kreeg ook een meisje.
    Ditmaal had ik geen voorkeur denk ik.
    Alleen een voorgevoel, en dat klopte niet.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik had het goed.
    Zwanger van een jongen en een meisje.

4. Saartj

Saartj Actief lid

30 jan 2017
    130
    17
    18
    Vrouw
    Ik heb lichte voorkeur voor een meisje mijn vriend trouwens ook, maar we hebben allebei heel erg het gevoel dat het jongen wordt. Duurt nog wel even maar ben benieuwd haha

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    bij de eerste hadden we gelijk bij de 2de zaten we ernaast bij deze onze derde had ik gelijk mijn man zat er naast.

6. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Bij de eerste zei mijn gevoel dat het een meisje was. Klopte ook.
    Daarna heb ik altijd gezegd: eerst een miskraam en dan een zoon. Ook dat klopte.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik was overtuigd van een derde zoon.

Ik ben een week na de geslachtsbepaling nog een keer gegaan. Bij elke echo (waren er best wat ivm sua) vroeg ik of het nog een meisje was en toen ze geboren werd, was het eerste wat ik vroeg 'is het echt een meisje?'

Dus ik zat er naast.

8. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat gevoel heel vaak geleid wordt door voorkeur.

9. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik had steeds het gevoel, 'het is een meisje, het is een meisje' dit was een voorgevoel, geen voorkeur. Mn hele omgeving zei, 'ik denk het een jongetje is'. Op een gegeven moment, droomde ik dat ik baby kleertjes zocht en alleen maar blauw kon vinden, geen roze. Maar bij de geslachtsbepaling echo bleek het een jongetje te zijn. Natuurlijk super blij, maar vond het wel even "gek" omdat ik zo'n sterk voorgevoel had

10. danielleb

danielleb Lid

1 sep 2016
    32
    0
    6
    Sneek
    Ik had totaal geen idee, mijn man was hier degene die ervan overtuigd was dat het een meisje zou worden en die had gelijk.

11. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik was overtuigd van meisjes.. beide zwangerschappen. Ik heb 2 jongetjes op de wereld gezet! :D

12. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bij de eerste dacht ik een meid, werd een jongen. Bij de tweede dacht ik een jongen, was een meid. Bij nummer 3 heb ik het opgegeven :D

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Eerste dacht ik een jongen, dit klopte.. tweede dacht ik een meisje.. Was ook een jongen.. Bij de derde dacht in een jongen, weer fout nu toch een meisje :p

14. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ik wist voordat ik wist dat zwanger was al dat mijn eerste een meisje zou worden. Mijn vriend dacht toen hij het hoorde ook gelijk een meisje, en ja we krijgen een meisje. Was alsnog verbaasd toen ik hoorde dat het een meisje was, dat je gevoel zo juist kan zijn.

15. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Bij de eerste een heel sterk gevoel dat het een jongetje zou worden en dat klopte, nu heb ik echt werkelijk geen idee, de ene dag ben ik overtuigd van een jongen en de dag daarna weer van een meisje, gelukkig weten we het aanstaande dinsdag :D

16. Memommy

Memommy Actief lid

10 dec 2016
    209
    2
    18
    Ik ben ook niet goed in t voorspellen

Eerste overtuigd van een jongen =meisje
    Tweede geen idee geen voorgevoel = jongen
    Derde op komst overtuigd van een jongen = heel waarschijnlijk een meisje volgens de echo

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik was er bij de eerste echt van overtuigd dat het een jongen was :D

18. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Bij beide kinderen wist ik het eigenlijk al voordat ik zwanger was geraakt van beide kinderen. Ik kreeg als eerste een meisje en daarna een jongetje. En het klopte volgens de echo ook wel haha, best wel bizar alsof ik helderziende was😂😂

19. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw

Hier net zo! Hahaa.. Al die tijd had ik zo zwaar t vermoeden dat het een meisje was.. gewoon een voorgevoel, maar iedereen. In m'n omgeving zei nee hoor 't is een jongen.. Maar dat geloofde ik niet, want ik wist toch echt zeker het is een meisje. Tot ik droomde dat ik baby kleertjes zocht en alleen blauw kon vinden. Mn omgeving wil me gek maken dacht ik nog. En in de doos van de prenatal zat een blauwe tandenborsteltje, heeft niks te betekenen zei ik nog tegen m'n vriend. Tot de nacht dat ik wakker werd (volgende dat had ik geslachtsbepaling echo) en ineens bij mezelf dacht, ik hoef er niet heen het is een jongetje.

20. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Bij onze eerste wisten we het geslacht niet tot de geboorte. Ik heb steeds gevoel gehad dat het een jongetje was... Eenmaal geboren was het toch echt een meisje..
    Bij deze zwangerschap ga ik dus echt nergens meer vanuit. Laten ons weer verrassen tot na de geboorte

Deel Deze Pagina