het gevoel van dat de vliezen gaan breken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mama van Jalina, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    hoi

ik ben nu precies 31 weken zwanger en ik heb et gevoel dat me vliezen gaan breken ook voel ik ernorme druk van onder en super veel wit verlies 4 weken geleden heb ik ook flinke steken in me rechter kant van me buik gehad de kleine voel ik wel goed bewegen

en veel plassen doe ik niet dus lijk me geen blasontsteking

en dit is me 4de zwangerschap

vriendelijke groet

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Heb je last van vochtverlies? Dan moet je aan de bel trekken bij je verloskundige.
    Het wit verlies is afscheiding, dit kan meer worden in de zwangerschap onder invloed van de hormonen, is niet erg.
    Liever geen inlegkruisjes te gebruiken en juist katoenen onderbroeken, met water wassen van onderen en niet met zeep.

Die druk die je hebt kan veroorzaakt worden door de ligging van die kleine, doordat hij misschien al wel ingedaald ligt.

Meestal is er niks wat aankondigt dat de vliezen breken en gebeurd het klats boem.

Groetjes Ineke

3. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    ow van da vliezen breken dat hoor je erg goed heb et al 2x mee gemaakt hoe dat gaat hahahaha maar woensdag moet ik tog na de verloskundige kijken wat ze allemaal zeggen maar alvast bedankt

Deel Deze Pagina