Slijmprop verloren 38 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilie, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Hoi, gisteren mijn slijmprop verloren of toch een deel want vandaag nog een prop :) hoelang duurde het bij jullie voor het dan ook echt begon?
    Sta namelijk keizersnede gepland op 11 februari, maar dit zou de zaak nogal eens kunnen veranderen...

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ff je vk of gyn bellen om te laten controleren lijkt me een goed idee! ;)

3. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Geen idee, ben m nooit verloren.

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ben hem 4 weken geleden al verloren ;) volgens mijn vk hoeft dat niks te zeggen. En bij mij blijkt dat idd zo want hij blijft lekker zitten. Heb wat meer last van gerommel maar er zet niks door.

5. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Had namiddag sowieso nog een afspraak bij de gyn, maar ben wat ongeduldig en wou graag jullie ervaringen horen :) heb dit namelijk bij de eerste ook niet verloren... Nu denk ik constant dat m'n water gaat breken, oh wat voel ik daar, paranoïde :D

6. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Hoeft niets te betekenen ;)
    Je kan hem weken vantevoren verliezen, of helemaal niet.. Bij mij kwam er wat nadat mijn vliezen waren gebroken, maar zou het geen prop willen noemen.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoeft idd niks te zeggen, al is er met jouw termijn wel een grotere kans dat dit het begin is.
    Hier met 26 weken tijdens de vorige zwangerschap de slijmprop verloren, toen ook even naar de vk geweest omdat dat natuurlijk wel erg vroeg was en volgens haar kon het gewoon vanzelf weer aangroeien.

8. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik verloor hem op woensdag en ben zaterdags bevallen 39.3 wk.
    Vrijdag avond nog potdicht volgens vlos.

9. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik ben mijn slijmprop 5 weken voordat mijn bevalling begon verloren dus helaas zegt het niets.

10. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Tja....het kan alle kanten op zoals je hierboven al leest,
    Ik ben mijn slijmprop bij de eerste helemaal niet verloren, en bij de tweede op donderdag middag en toen ben ik zaterdagochtend bevallen,
    Dus je kindje kan rustig nog zitten tot de 11e hoor ;)
    Suc6 met de allerlaatste loodjes
    Liefs taart.

11. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    bij de eerste verloor ik hem bij 33 weken en ben bevalen met 42w3d. slijmprop wordt steeds weer aangemaakt schijnt. bij de tweede nooit verloren bevallen bij 38w2d ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen. de derde verloor ik hem op 37w en dezelfde dag braken de vliezen volgende dag naar ziekenhuis en toen begonne de weeen, wel weeenopwekkers gehad want ctg was niet zo goed, en ontsluiting stond bij 36 w5d al op 3 cm en na een paar uur weeën nog steeds. bevallen met 37w3d, dus alles kan gebeuren!

12. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Het kan inderdaad alle kanten op. Ik ben hem met precies 40 weken verloren en nog geen uur later braken mijn vliezen.....

13. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Met 34 weken verloren. lag toen in het ziekenhuis wegens aanhoudend bloedverlies en goede voorweeën maar op 38 weken bevallen

14. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja maar als je een geplande ks heb staat zou ik wel even je gyn bellen

15. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Het kan inderdaad alle kant op. Zoals de meeste hier zeggen.
    Ik was die van mij zaterdagmiddag verloren en zondag bevallen. Hoe was het bij de gynaecoloog?

16. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    De keizersnede is een weekje vervroegd! Dus woensdag is het al zover :) had 1,5 cm opening wat nog niets voorsteld, maar was toch al goed ingedaald.. Baby zit ook al op een mooi gewichtje. En gyn had het liever zo gepland, dan over enkele dagen mss toch plots spontaan op gang te komen terwijl het sowieso keizersnede wordt.. :) kan nog altijd niet vatten dat het nu zo snel gaat gaan :D

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Succes,en een goede bevalling gewenst! ;)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat fijn zeg! Morgen heb je dus gewoon je kleine uk in je armen! Heel veel succes alvast en geniet van je kleintje!

19. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Heel veel succes! Gepland is natuurlijk altijd beter dan een spoedhandeling, dus klinkt als een prima oplossing op deze manier.

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wow spannend! Veel succes!

Deel Deze Pagina