Voor degenen die ook al een kind hebben, is jullie cyclus na de zwangerschap ook veranderd? Ik heb bijna 10 jaar de pil geslikt, omdat ik maar 3 keer per jaar menstrueerde. Toen na 10 jaar gestopt en pas na 2 maanden begonnen met zwanger worden. Toen bij 2e ronde raak. Zwanger geweest en nu is alles heel regelmatig. Zit maar een dag ofzo verschil tussen. Ik heb echt buikpijn rond mijn eisprong. Heb (sorry! ) megaklodders slijm voordat ik eisprong heb. Twee dagen bruin bloed, twee dagen heel heftig ongi en dan 5 dagen beetje. Maar, ik heb het idee alsof alles er uit stroomt..... ( ) Hebben meer dames dat? Herkenbaar dat het veranderd is? En dat "er uit stromen" is dat ook normaal? Ik ben zo bang dat een bevrucht eitje het dan niet houdt.
de mijne is ook erg veranderd voorheen voelde ik niks (met en zonder pil niet) en nu rond mn eisprong kan ik sosm amper lopen van de buikpijn en als hij gesprongen is is de pijn weg, dat slijm hrb ik nu juist elemaal niet wel toen ik de eerst3e keer stopte met d epil om zwnage rte worden. maar de pijn is soms niet te harden
nou ik heb dit dus ook heb al een kleine meid van nu 2,5 daarna was alles van slag en had ik een beste cyste waarvoor ik weer aan de pil moest toen ging het dus ff goed. en nu ben ik weer gestopt de eerste mnd ging dit goed maar sinds mei is het een ramp. konstant buikpijn en idd bij ongi het gevoel dat ik echt leegloop met elke stap voel je het gewoon gaan en dat is dan 2 a 3 dagen en de ander dagen ze eerste en laatste die zijn zo rustig dat ik wqel een inlegkruisje gebruiken kan. ik moet nu van de dok magnesium slikken dat schijnt te helpen tegen de buikpijn want dat zijn gewoon spieren zei hij. en idd is al stukken beter nu nog afwacvhten wat ongi doet als die omt hihihi heb liever niet hahaha