Het gevoel van YES het is raak deze ronde :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inger1979, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    Hier slaat de twijfel toch toe :(

    Gisteren had ik rood met afvegen en nu erge ongiepijn. We wachten het nog maar ff af...

    Liefs Inger
     
  2. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    ooneee inger.
    Ik heb vandaag van een vriendin goed nieuws gehoord en ik hoopte ook zo goed nieuws van jou. Zij had ook eerst een mk gehad en is met maansteen begonnen.
    Ik duim keihard! Denk aan je.
     
  3. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Nog steeds hevig aan het duimen voor je Inger, en de andere YES!-meiden hier.
    Hopen op positieve testen!
    :)
     
  4. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    ik ga vanmiddag op vakantie dus aankomende week ff geen internet. Ik hou jullie op de hoogte als ik terug ben. En ik wil van jullie ook heel graag goed nieuws horen!

    Liefs Inger
     
  5. vonnie73

    vonnie73 Fanatiek lid

    22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Spannend hoor voor iedereen. Ik lees altijd mee maar plaats bijna nooit een berichtje. Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben. Misselijk, voorhoofd vol pukkeltjes, groteren borsten.
    Vandaag toch even een testje gedaan maar ik weet niet zeker of die positief is. Als je heel goed kijkt dan zie ik een heeeeeeeel dun lijntje. Ik ga maandag nog een keer een test doen en dan hopen.....net als jullie. Heel veel succes en sterkte ermee. Ik leef en lees mee!
     
  6. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook nog één :) Ik heb 80% het gevoel dat het nu wel raak is. Want ik heb in mei dit jaar een MA gehad, en erna was het ook balen als ik een negatieve test had. Maar nu heb ik er een goed gevoel bij. En ik test gewoon elke dag sinds deze week, ja verklaar me maar voor gek, maar you never know he :) maar ik kan pas over een paar dagen testen (zie mijn banner).. Dus ben benieuwd.

    Nou ik wens jullie veel succes met het testen, en hopen dat we zwanger zijn. Duim voor jullie!
     
  7. anoniempje24

    anoniempje24 Actief lid

    9 mei 2008
    201
    0
    0
    ik hoop echt het voor iedereen dat het raak is is deze maand!

    ps. smiley denk je dat het nut heeft om elke dag te testen kan je dan niet beter even wachten?ja je moet natuurlijk helemaal zelf weten maar het valt zo tegen als je dan toch ongesteld wordt...

    groetjes
     
  8. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi,

    Ik heb al een paar dagen ook het gevoel van "Yes, het is raak", heb me gisteren niet kunnen beheersen en testen in huis gehaald.

    Volgens mijn banner zou ik morgen kunnen testen, echter, volgens de menstruatiekalender zou ik vandaag al kunnen testen.

    De testen roepen me in de kast, maar ik wil en ik durf niet... zo bang voor de zoveelste teleurstelling...

    Liefs,
    Con
     
  9. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Denk dat ik de test nog wel even in de kast kan laten liggen, want ik had net een veeg roze (sorry voor de details)...

    Helaas... ik ga hopen dat de ronde met het ongeluksgetal (en de pendel die nog staat voor september) ons meer geluk gaat brengen...

    Suc6 allemaal!

    Liefs,
    Con
     
  10. vonnie73

    vonnie73 Fanatiek lid

    22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    zazaziezo; jammer voor je, hopelijk is de volgende ronde raak!

    Ik heb gisteren ook een test gedaan. Ik zag een heeeeeel vaag lijntje, mijn man zag niets (wilde het gewoon niet geloven) en mijn vriendin zag ook een heel vaag lijntje. Vanmorgen nogmaals getest (twee x) maar beiden waren negatief. Ik maak me niet zo'n zorgen. Het gevoel dat ik zwanger ben blijft, ik heb alleen veel te vroeg getest. Ik ga nu weer testen bestellen. Het blijft spannend maar ook weer niet. Ik ga het huis verder poetsen voor afleiding, haha.
    Succes allemaal, ik blijf duimen !
     
  11. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    het klopte, ik ben zwanger........ :D :D :D
     
  12. mamavan1

    mamavan1 Actief lid

    16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    proficiat majkuh,geniet ervan
     
  13. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    feli majkuh... heb jij ook zo mega vroeg getest dan?
     
  14. mb01

    mb01 Actief lid

    14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb ook zo'n voorgevoel dat het deze ronde (ronde 3) raak is. Ik heb af en toe kramp/ steken in mijn onderbuik, pukkels, mijn borsten doen pijn....Normaal heb ik hier alleen last van als ik net ongesteld ben geworden, dus ik heb goede hoop!
     
  15. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hier nog zo één.......

    (Oh Majkuh, gefeliciteerd!)

    Ik heb al drie/vier dagen een zwaar gevoel in mijn buik, soort ongi gevoel, maar toch....
    Nu knijp ik net in mijn tepels, omdat ik vanmorgen zo'n gevoel had dat er gedroogde melk op zat en ja hoor, er komt gewoon vocht uit mijn borsten!

    Toch, vanmorgen een negatieve test en zelfs zoéén die gewoon "zwanger" of "niet zwanger" zegt. Als ik die in het licht houdt zie ik wel iets van een plek waar de streep moet zitten, maar ja, dat kan natuurlijk ook zo geprepareerd zijn, dat daar de streep komt, dus dat je dat daar ziet, zucht....
    .....
    .....
    Ik HAAT wachten!
     
  16. anoniempje24

    anoniempje24 Actief lid

    9 mei 2008
    201
    0
    0
    majkuh van harte gefeliciteerd!
     
  17. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    @Majkuh: van harte gefeliciteerd!

    Hier erg vreemd weer.
    Gisteren had ik nog vermeld dat ik een veeg roze had. Nou daarna dus weer helemaal niets :S

    Heb wel onwijs zere (.)(.) en dan niet zozeer de tepels, maar echt de borsten zelf... M'n temp kom ik de laatste dagen ook al niet wijs uit, en m'n gewicht is wel gestegen, maar ook dat kan weer meerdere oorzaken hebben...

    :'( wanneer ga ik m'n eigen lichaam nu eens begrijpen?

    Liefs
    Con
     
  18. vonnie73

    vonnie73 Fanatiek lid

    22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Majkuh gefeliciteerd!
    Zoasl ik lees zullen er nog meer Majkuh gaan volgen, laten we het hopen.

    Ik ben gisteren ongesteld geworden, ik was zoooo overtuigd dat ik zwanger was. Ik ben niet depri omdat dit nog maar mijn eerste ronde was, ik ga vrolijk aan de tweede ronde beginnen.
    Succes allemaal!
     
  19. grummelke

    grummelke Actief lid

    13 jul 2006
    223
    0
    0
    Hallo allemaal

    ook ik heb het gevoel van het is raak deze ronde duss...
    kon ik me vanochtend niet beheersen en heb ik een testje gedaan wat denk je een licht streepje :confused:
    durf alleen niet zo blij te zijn want heb vorige maand een vmk gehad
    dus dit worden lange wachtdagen en hopen dat alles goed gaat [-o<
    groetjes grummelke
     
  20. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Grummelke! Hopelijk blijft de test positief gaan!
     

Deel Deze Pagina