Het gevoel van YES het is raak deze ronde :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inger1979, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup

    mup Fanatiek lid

    7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hey meiden wat spannend allemaal!

    Ik hoop dat jullei allemaal gelijk hebben en ook ECHT zwanger zijn!

    Ga voor jullie duimen! en voor mezelf ook natuurlijk.

    X
     
  2. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik weet het niet meer... vanochtend een negatieve test, maar na de roze veeg van zaterdag nog geen enkel spoor van een naderende ongi... :S
     
  3. Liefie

    Liefie Bekend lid

    26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Ha meiden, bij mij klopte het goede gevoel niet helaas. Ben ongi geworden. Vee succes nog allemaal.
     
  4. mamavan1

    mamavan1 Actief lid

    16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    liefie ,das balen seg,bij de volgende ronde hopelijk beter he
     
  5. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ook bij mij zijn de duiveltjes vandaag aangetreden... hopen dat ronde 13 ons meer geluk gaat brengen.

    Voor degenen die nog in afwachting zijn, erg veel suc6!

    Liefs,
    Con
     
  6. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier mogen ze vandaag komen. Ik dacht gister al dat ze in aantocht waren daar ik gister ochtend ietswat donkere afscheiding had. MAar tot nu toe blijft hij uit.
    Van het weekend al wel gestest maar was neg dus ik verwacht ook gewoon ongi te worden een dezer dagen.
    Succes met wachten en succes met de volgende ronde!
    Groetjes Annemiek
     
  7. hanneke78

    hanneke78 Bekend lid

    25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb nooit het gevoel, dat het zover is. Ik kan me van mijn vorige zwangerschap ook niets herinneren hiervan. Kreeg na zo'n 6 weken zw.kwaaltjes, misselijk en zere boops en ik kon geen vlees door mijn keel krijgen.
    Ik moet dus gewoon afwachten totdat de test positief aangeeft. Nog even en ik kan weer testen, maar dat wachten duurt zoooooooooooo lang.......

    ik hoop het zo........
    anders naar de huisarts, bah!
     
  8. mb01

    mb01 Actief lid

    14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hee,

    Het einde van mijn cyclus is eindelijk is zicht, verschrikkelijk zeg, die 40 dagen durende cyclus van mij.
    Ik heb nog geen tekenen op een naderende ongi, dus we blijven hopen!Blijf ook steken houden in mijn onderbuik en voor mijn gevoel zijn mijn borsten wat zachter/ ronder geworden. En ik heb ook last van branderige ogen. alsof er te weinig vocht in zit, ik had gehoord dat dit ook een kwaaltje kan zijn?
    Hoop echt dat mijn lichaam geen grap met met aan het uithalen is :( .
     
  9. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik dacht ook echt dat het raak was en heb er al een paar testjes tegenaan gegooid maar hoe meer ik negatief test hoe onzekerder ik word. Weer wat geleerd dus, mocht het deze maand nu niet raak zijn dan doe ik dat volgende maand anders! Dat afwachten is ook zo moeilijk! De 8e is mijn NOD (ik dacht eerst de 7e, maar beter wat ruimer nemen lijkt me)...
     
  10. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    mb01 al die tekenen. Ze verschillen per iedereen. Ik had geen last van branderige ogen.
    Wel pijnlijke borsten aan de zijkant maar niet extreem. maarja voor elke nod kreeg ik dit.
    Geen touw aan vast te knopen dus.
    Succes en duim duim!
     
  11. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had deze maand ook echt een goed gevoel, maar helaas..... gisteren ongi geworden.....
    Op naar een nieuwe ronde maar!
    Hopelijk klopt jullie voorgevoel wel :):)
     
  12. monica076

    monica076 Actief lid

    18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    hallo allemaal

    ik zit ook op het wacht bankje
    ben al een paar dagen misselijk en vreselijk oe en als ik een test doe is ie negatief ik heb alleen zelf een heel ander gevoel erover
    voor 2 maand geleden een miskraam gehad en dardoor is mijn cyclus veranderd ik snap er echt even niets meer van

    gr monica
     
  13. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik ook, moest zondag ongi worden, donderdgavond getest, licht, maar zichtbaar streepj, vrijdagochtend iets duidelijker streepje, zaterdag helemaal overtuigd en agelopen dinsdag knlpaars, maar aan mijn zere boobies was het me al duidelijk haha!
     
  14. gaby22

    gaby22 Lid

    3 sep 2008
    35
    0
    0
    mama
    rotterdam
    Gefeliciteeerd majkuh :thumup:
     
  15. Saskia1982

    Saskia1982 Fanatiek lid

    28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gefeliciteerd Majkuh, geniet ervan! :)
     
  16. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik had toch deze maand ook echt een gevoel van "Yes, het is raak", maarja, ik kon met niks vergelijken aangezien het mijn eerste ronde was. Maar toch had mijn gevoel gelijk, want zie mijn banner
     
  17. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Chips.... Hier ook zo 1..
    Ik zit pas op 7 dpo.. En heb toch wel het gevoel dat het raak is al een paar dagen.
    Alleen vanmorgen was dat gevoel ineens weg :(
    Maar nu begint het weer te komen (dat gevoel.

    Heb al een paar dagen ongi gevoel.. Echt heel apart. Ben een heel enkele keer misselijk.. Zoals net van een stroopwafel waar ik normaal verzot op ben..
    En was net mijn borsten aan het inspecteren.. :oops:
    En er kwam weer vocht uit! :confused:
    Maar dit had ik een tijdje geleden ook een keer... Dus dat zegt volgens mij niks.
    Maar dat ongi gevoel wat ik al een tijdje heb kan ik niet helemaal plaatsen want normaal heb ik dag 2 a 3 dagen voor mijn naderende ongi.

    Weet niet wat ik ervan moet denken, ben zo bang dat mijn lichaam mij weer voor de gek houd. Maar aan de andere kant heb ik sterk het gevoel van, volgens mij kan het wel eens gelukt zijn..
     
  18. monica076

    monica076 Actief lid

    18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    nou vandaag ook niet ongesteld
    dus nog maar afwachten

    gr monica
     
  19. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    ik vraag me af he of vocht een teken is van zwangerschap.
    Als ik hard kneep vroeger ja dan kwam er ook vocht uit. En wat is wilde dat zag ik bv ;)
    Zelfs nu ik kan knijpen wat ik wil maar ik zie niets enne daarbij zijn de tepels gevoelig dus doe ik het liever niet.
    Ik betwijfel of het een teken is.
    Misschien een nieuw topic openen?
     
  20. miepke

    miepke Actief lid

    6 jun 2008
    266
    0
    0
    volgens mijn schema moet ik vandaag innesteling hebben, kan je daar buikpijn van hebben? Mijn borsten lijken op springen te staan maar voelen megazacht en mijn tepels zijn irritant gevoelig.
    Ik moet nog heeel lang wachten (9 dagen). Pfffffffffffffff
     

Deel Deze Pagina