Het gevoel van YES het is raak deze ronde :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inger1979, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Echt? Dus ik heb nog kans? :D ik hoop het zo! Nog 4 daagjes wachten. Hoop dat ik niet ongi word natuulijk.
     
  2. miepke

    miepke Actief lid

    6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik word zo gek :( van die onzekerheid. Ik moet nog n week wachten maar ik heb zooooooo het gevoel dat het raak is. Mijn borsten doen pijn, onderbuik doet pijn, ben ontzettend emotioneel (gisteren was mijn moeder hier vanuit brabant en samen luisterden we naar brabantse muziek uit mijn jeugd. De tranen stroomde over mijn wangen), ik kan ineens gruwelijk uitvallen en kan niks hebben, ben moe, duizelig, last van benen.............
    Maar ik ben zo bang dat ik mezelf weer voor de gek houd. Ik heb wel vaker voor mijn nod dat mijn emoties opspelen en dat ik heel wisselende stemmingen heb maar nu is het wel heel extreem en het begon, anderhalf/twee weken geleden al met zere borsten en stemmingswisselingen enzo.
    Maar moet nog zolang wachten voor ik het zeker weet en ik ben echt bang dat die verrekte :evil: toch komen opdagen.
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffff
     
  3. angilla

    angilla Bekend lid

    16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Nou ik hoor er nu ook bij hoor.Ik heb namelijk sinds 3 dagen alles wat ik eet of drink word ik misselijk en ik heb behoorlijk veel stemming wisselingen.Toen ik aan het ontpillen was was ik af en toe wel misselijk enzo en had ik pijnlijke borsten maar dat is helemaal over en hou ik alleen de hele erge misselijkheid over. Nu ben ik bang dat het toch het ontpillen is maar aan de andere kant heb ik ook een sterk gevoel van dat ik zwanger ben. En dus durf ik niet te testen want ik zou echt verdrietig zijn als het negatief is.

    Wat ow wat moet ik doen?
     
  4. kattja

    kattja Actief lid

    11 apr 2007
    468
    0
    0
    Ik had vorige week ook heel sterk het gevoel dat het raak was.... maar helaas... vandaag ong geworden.

    Op naar ronde 7..
     
  5. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje, balen kattja :(
     
  6. mb01

    mb01 Actief lid

    14 mei 2008
    321
    0
    0
    Helaas, ben vanmiddag ongi geworden. Ik baal als een stekker, had er dit keer een goed gevoel over :cry:
    Meiden die aan het wachten zijn, Succes!
     
  7. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mb01 :( ook klote voor je.....
     
  8. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @kattja & mb01,
    He balen zeg! :( sterkte...
     
  9. miepke

    miepke Actief lid

    6 jun 2008
    266
    0
    0
    @kattja & mb01, das mooi balen dan. Ik ben zooooooo bang dat ik mezelf ook voor de gek aan het houden ben en dat het toch vals alarm is. Ben blij als ik n week verder ben. Dan heb ik hopelijk meer zekerheid. Ik wil zoooooooooo graag mijn banner veranderen :( :( :(
     
  10. mamavan1

    mamavan1 Actief lid

    16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    ik vrees ook dat ik ongi ga worden ,heb zo een last van mijn onderrug,en in mijn buik zo een gespannen gevoel .voor mij zal de volgende ronde ook kort bij zijn :(
     
  11. Ellen1982

    Ellen1982 Actief lid

    18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Nou ik begin nu toch HEEL sterk te twijfelen of het niet gewoon raak is....
    Heb al een paar dagen een misselijk gevoel, met vannacht dus overgeven, óf ik heb een buikgriepje (heb alleen totaal geen last van mijn darmen) óf door het hoesten, wat ik al een aantal weken heb, wat zo hard gaat, moet ik kokken en dan komt er iets...ik heb zo'n hekel aan overgeven. Nu heb ik wel wat gegeten maar merk dathet niet van harte gaat. Ook heb ik al een paar dagen last van ongikrampjes, niet zwaar. Ik heb mijn ovu een week later gehad en vorige week zondag de laatste dag dat ik wat voelde, dus ook geklust.
    Woensdag had ik ineens dat misselijke gevoel..toen een paar dagen niets, en sinds gister is het hel! Verwacht aan het eind van de week ongi te worden. Ik heb verder geen pijn aan mijn borsten, wel stekerig gevoel in de onderbuik en ongikrampjes die uitstralen naar bekken/bovenbenen.
    Ik blijf maar zeggen dat het een buikgriepje is, maar ik begin zo langzamerhand echt te twijfelen, en het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn heeft dan ook de overhand. Herkennen jullie dit?
     
  12. Missy538

    Missy538 Lid

    15 jul 2008
    75
    0
    0
    hier nog steeds niet ongesteld.
    was ik nou maar ongesteld want de testen zijn toch negatief en ze worden waarschijnlijk toch niet positief :(
     
  13. Zinah

    Zinah Actief lid

    28 jul 2008
    195
    0
    0
    Haha ik sluit me erbij aan! Meteen na de ovulatie & klussen was er het gevoel "ja! raak!" ;)
     
  14. Ellen1982

    Ellen1982 Actief lid

    18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    maar jij moet ook nog even wachten met testen....spannend he? Ik ben echt misselijk, bah! ik ben echt NOOIT misselijk
     
  15. mamavan1

    mamavan1 Actief lid

    16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    juist is er een testje tegen aangegooid,en was was negatief ,dat zal wel normaal zijn zeker ben nog niet aan mijn NOD ,(kruidvattest)ik zal ook wel niet meer te fel hopen nu he
     
  16. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik kan ook NIET meer wachten.... PFFF...
    Mijn temp is mega de hoogte in gestegen.. :confused: echt zo'n verschil heb ik nog nooit gehad.. En zit op 11 dpo..
    Ben wel de hele tijd aan de diarree :( das minder..
     
  17. angilla

    angilla Bekend lid

    16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ik moet nog een week wachten tot ik kan testen.al heb ik ook echt het gevoel dat ik zwanger ben wil ik toch in mijn achterhoofd houden dat het gewoon ontpillen is
     
  18. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hier al een paar dagen na nod en geen enkel teken dat er iets aan de hand is. Geen positieve test maar ook geen menstruatie... Afwachten dus maar weer...
     
  19. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    ah k*t zeg trutje...
    Schiet ook niet op he met die negatieve testen BAH!
    Hier vanmorgen ook een negatieve test boos in de prullenbak gegooit.
    Ik had gewoon niet moeten testen vanmorgen....
    Dan had ik nog een leuke dag.. :cry:
     
  20. mieppie

    mieppie Lid

    24 okt 2006
    22
    0
    0
    hey, dit gevoel ken ik. Ik was aan het begin van deze ronde ervan overtuigd dat het dit keer gebeurd. Heb ook wat gevoelige tepels en steekjes in de onderbuik. Maar verder niets.
    Bij de 1e ronde wist ik dat ik zwanger was, veel meer tekens, zelfs beetje bloedverlies rond innesteling. Dat had ik bij de 1e zwangerschap ook.
    Nu twijfel ik weer. Nog effe afwachten.
     

Deel Deze Pagina