Bedankt allemaal, maar durf nog op niks te hopen voel namelijk wel een ongipijn opkomen zo nu en dan, bruinverlies blijft een keer weg voor de verandering (normaal heb ik dit ongeveer een week van tevoren). Tempratuur is hoog, maar dat zegt ook nog niks, kan zo maar weer dalen. Voel wel hele rare steken links en rechts onderin, maar goed dat kan ook weer wat anders betekenen. Pfffffffffffffffff.....ben wel moe val zowat in slaap af en toe. Morgen ga ik weer testen..
Ik ben ook benieuwd naar de foto! Je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig. Als je een foto maakt kunnen we kijken of we een streep zien.
Ahhh die Jollie ik zag je reactie helemaal niet stom he nu pas schaam schaam Lieve schat heb geen cameraatje op de com. heb geen idee hoe het moet maar kan het manlief wel vragen hihi hoe is het verder met jou?
Uhh elmo mag ik vragen waar je mee bezig bent, en zou je AUB ontopic willen blijven, of wil je deze graag ook op kloink zetten!?
Vragen aan manlief JAH vragen, dat wil toch niet zeggen dat ik zo'n ding in huis heb arhhhhhhh... ](*,)
Laat maar, ik vind je bijzonder irritant, maar dat is zeker off-topic. Ik zal niet meer op je reageren. Ik ben niet degene die stom is, kijk eerst eens naar je eigen formuleringen.
nou zeg wat een gekibbel... ik denk dat muisje de test er al lang op had staan als ze dat had gekund... we zullen gewoon wat geduld moeten hebben... en misschien is het morgen niet eens meer nodig als ze een duidelijke test heeft. HIHI, leuk zeg dat het misschien wel eens raak voor je zou kunnen zijn. Nou hier bij mij nog steeds niks veranderd... geen ongi en ook geen positieve test, maar wel nog steeds last van steekjes in mijn lies... het is bijna op het pijnlijke af. Ik heb me voorgenomen morgen nog eens te testen en als ie dan nega is eens ff langs de ha te gaan om te na te gaan wat die steken kunnen betekenen. Groetjes Jollie
@Jollie Dank je lieve schat, ik hoop het zo en hoop het voor IEDEREEN! Ik las in een andere topic dat je niet weet wanneer je ei is geweest, klopt dat? Dan zul je waarschijnlijk ook niet weten wat voor cyclus je hebt of wel? Maar als je dan toch naar de huisarts gaan vraag dan gelijk om een bloedtest ofzo dan kunnen ze zien of je zwanger bent of niet. Ik heb ook af en toe steken in mijn lies, maar als je er echt last van hebt moet je zeker naar de huisarts gaan hoor Hou me op de hoogte meis.. Dikke knuffel, Muisje