nou muisje ik duim voor je...zou tof zijn.. Wanneer ik je tekst lees, hoor ik daar een toon bij (iedereen heeft dat, dat kan zowel pos als neg zijn hoor)...je bent af en toe zeer scherp..zou je kunnen verklaren aan je hormonstertjes...zullen we t maar op houden he maar ik duim echt voor je zou superrrrrrrrrrr zijn.
kben idd even helemaal de weg kweit qua wanneer ik me ongi zou kunnen verwachten.... ik kijk het fftjes aan en dan hoor ik het wel van de ha... khoor heel vaak dat ze zeggen je moet je ongi afwachten. Dus ja wachten wachten en nog eens wachten. Ik hou je op de hoogt en jij ons hier ook op de hoogte houden he... Groetjes!
we bedoelen het allemaal niet verkeerd muisje..ikdenk dat jij die toon bij ons meer hoort dan wij bij jou...we zitten allemaal voor het zelfde op het forum en willen elkaar steunen. en tuurlijk kan er af en toe een botsing zijn, maar toch niet met iedereen? Kop op joh, t is veel leuker als we gezellig kunnen kletsen en niet te scherp reageren.
Durf bijna niet het gevoel te hebben dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn... Straks is het weer een teleurstelling..
Ik had iedere maand wel het gevoel van en nu is het raak hahaha maar iedere maand weer een teleurstelling. Maar deze maand is het toch weer anders hahahahah
ja juist wel heel erg zelfs.. dan denk zo en nu ben ik vast ongi... maar dan toch niet weer.... en zelfs denk ik dat het meer aan me darmen ligt...
@Jollie, het kan idd zijn dat het aan je darmen ligt ik zou maar naar de huisarts gaan, miss is het niks je weet maar nooit. En wat betreft die ongikrampen die heb ik nu ook hoor maar met flagen maar dat zowel pos als neg zijn hihi nog maar ff afwachten dan
ja ik ook met vlagen maar dan vooral in de ochtend als ik nog in bed lig... ja kga het nog ff aankijken en als er niks veranderd toch maar ff ha raadplegen. gaf de verloskundige hier op de site ook al aan, dus zal ik dat toch maar doen he.
En muisje1981? Heb je positief getest? Ben benieuwd want je had dezelfde steken in je lies als ik, en je loopt ongeveer gelijk. Ik durf niet te testen, laat het maar op me afkomen, als het zo is weet ik het woensdag want dan is mn NOD.
wahahaha muisje je bent echt zwanger! GEFELICIFLAPSTAART... en nu lekker op dat roze wolkje klimmen he en genieten! Liefs Jollie
Gefeliciteerdddd! Nee joh ben ik niet op de avatar. Zoals Natasja zei is het Alanis Morissette. Geniet van je zwangerschap!