Waar is mijn libido?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door reneewittens, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Beetje een genante vraag misschien, maar goed. Ik ben erg benieuwd, dus ik stel 'm gewoon toch. Is het normaal dat je (in het begin) tijdens je zwangerschap minder zin hebt in seks? Toen ik nog niet zwanger was, hadden wij gemiddeld zo'n 4 keer per week seks. Nu met moeite 2 of 3 keer, want voor mij hoeft het echt niet zo. Dat gefriemel aan mijn lijf vind ik nu ook alleen maar lastig, want 's avonds ben ik regelmatig misselijk, mijn borsten doen al zeer als je er alleen maar naar kijkt en ik ben zó moe dat ik wel staand kan slapen. :cry: Nu weet ik dat ik zelf het antwoord al een beetje heb gegeven, maar ik zou ook graag van ervaringsdeskundigen horen wanneer je zin in seks weer terug komt. Voor mijn vriend vind ik het echt een beetje sneu... :(

Wie heeft hier nog meer last van?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heel herkenbaar dit had ik ook, maar maak je geen zorgen mn vriend heeft nu eigenlijk niks om te klagen. Af en toe kan je wel eens een paar dagen minder zin hebben, maar dat kan ook zo omslaan naar een paar dagen veel zin. Die vermoeidheid gaat wel over. Over een paar weekjes zul je zien dat het allemaal veel beter gaat. Helaas voor je vriend, maar dat maak je zeker wel goed met m. :)

Hopelijk heb je iets aan mn antwoord.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier nog een. Ik probeer af en toe zin te maken maar echt van harte gaat het niet. Ik heb dit tijdens mijn eerste twee zwangerschappen ook gehad. Gelukkig ging het na de eerste 12 weken over.

4. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    idd herkenbaar...
    Ik moet er ook nu nog niet aan denken om te sexen met hubbie....

5. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    ik moest er niets van weten maar nu welk weer haha

6. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    zal vast met de hormonen te maken hebben?!

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

haha heel erg herkenbaar. werd ook bijna niet vochtig enzo. denk dat het ook een soort ingebouwde angst is.
    maar bij mij kwam het na week 16 volop terug ;)
    hahaha mijn vriend werd gek van me.
    ik wil nu niets liever dan lekker eeuuhmmm...

8. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Herkenbaarheid alom, gelukkig! Ik zal mijn lieve schat deze reacties eens laten lezen. Niet dat hij chagrijnig van me wordt ofzo, hoor. Het is meer dat ik me schuldig voel. Ik hoop trouwens wel dat ik bij de groep zwangere vrouwen hoor die na 12 weken weer zin krijgt. Even afwachten, dus...

Deel Deze Pagina