Veel hoor ik zeggen van ik voel dat ik een meisje krijgt. Of ik voel dat het een jongentje wordt. Dit wordt ons eerste kindje, maar heb helemaal niet het gevoel van het wordt een jongentje of een meisje... Hoe herken je dit of wat voor gevoel krijg je heb je? Het maakt ons niet uit wat het wordt. Maar wil het gewoon weten wat voor gevoel het is, hoe je het herkend en zo.
Ik denk dat je het een beste kunt omschrijven als een soort intuitie gevoel Maar helaas is deze ook niet altijd juist Ik was er heilig van overtuigd dat we een meid kregen, maar er zit toch écht een piemeltje aan Ook hartstikke leuk natuurlijk! 8)
haha.. tsja.. ! Ik zei altijd "ik voel dat het....", maar eigenlijk was het gewoon een "Ik hoop dat het een...." Tsja.. 50% kans dat je gevoel klopt hè!
Ik voelde ook gewoon dat het een jongen zou worden en niet omdat ik dat graag wilde. Ik vond een meid net zo leuk. Het is gewoon een gevoel, je intuitie denk ik. Ik was er ook heilig van overtuigd. En ik ben blij dat het klopte anders zou ik nooit meer op mijn gevoel durven vertrouwen. X Linda
Mijn man en ik hadden meteen in het begin van de zwangerschap het gevoel dat we een meisje kregen. We waren bezig om namen te verzinnen, voor een meisje hadden we zomaar 1, voor een jongen wilde het niet lukken. Bij ons was echt dát gevoel heel sterk, en toen we dit ook op de echo zagen, was het alleen maar een bevestiging van wat we eigenlijk al wisten. Een voorgevoel kan heel goed, en 9 van de 10 keer komt het ook echt uit.. Heb er ervaring mee..! Groetjes Kalush
ik wist 100% zeker dat wij een jongen zouden krijgen en na de 20 weken echo wist ik nog niks ik denk ach ik ga jongens kleertjes kopen want ik weet t zeker toen werdt mij gevraagd of ik mee wilde doen aan een oefen 20 weken echo ja tuurlijk wl ik dat en ja hoor duidelijk een meisje ben ik bij dat ik nog niks gekocht had hahahahahaha veel liefs mieke
Tja ik denk zelf ook echt dat we een jongetje gaan krijgen en weet niet precies waarom (het is wel een heel beweeglijk kindje, maar ja dat kan een meisje ook zijn natuurlijk). Ben heel benieuwd en zal echt verbaasd zijn als het een meisje blijkt te zijn!
Ik heb bij de jongens het gevoel gehad dat het jongens waren, en was dus beide keren juist. Nu heb ik terug het gevoel dat het een jongen is (van mij mag dat gevoel deze keer verkeerd zijn, hoewel een derde jongen even welkom is als een meisje hoor) terwijl iedereen die er al iets over gezegd heeft, er zeker van is dat het een meisje wordt. Mjah, zal het wel merken na verloop van tijd...
Ik had echt het gevoel dat het een meisje zou zijn. Toen de gynaecolog zei dat het ook een meisje was,was ik eigenlijk totaal niet verast,(maar wel superblij en emotioneel omdat het ook echt een meisje was)het voelde gewoon zo aan Ik heb altijd met het gevoel rondgelopen dat mijn eerste kindje een dochtertje ging zijn
bij onze eerste heb ik de eerste 8 maanden niets gedacht pas vanaf de 9e maand was ik ervan overtuigd dat het een jongen was vraag me niet waarom gewoon een gevoel de chirurg vroeg tijdens de keizersnede en wat denken jullie en wij vol overtuiging een jongen natuurlijk en dat klopte nu heb ik al vanaf het begin van de zwangerschap het idee dat het een jongen wordt dus we zijn heel benieuwd