Hoi hoi, Wie o wie kan mij helpen. Ik zou vanmorgen mijn spijkerbroek aantrekken, en die krijg ik nogmaar met moeite dicht. Dus dat zit niet lekker en is ookniet echt gezond. Nu heb ik nu nog wel broeken die me lekker ruim zitten maar toch zal ik straks een positiebroek moeten kopen. Nu zit ik met het volgende probleem. Vanwege mijn lengte ( nl. 1.88 ) is het voor mij al een crime om een normale broek te kopen. En ik ben bang dat dit straks ook het geval zal zijn met positiebroeken. Heeft iemand een idee waar je positiebroeken met lange lengtes kun krijgen? Ik hoop dat iemand mij hierme kan helpen. In ieder geval alvast bedankt. Liefs Mir.
Ik heb mijn positiebroeken bij Prenatal gekocht en ik moest ze allemaal korter maken.Ik ben 1.68 dus wel even wat kleiner dan jij.Maar er moest een flink stuk af dus misschien pas jij ze dan wel.Ze waren mij allemaal veel te lang,ik denk dat het allemaal dezelfde lengte was.Succes met zoeken!
Ik ben 1.85 en heb een broek van Vida Vita, deze is echt lang genoeg. En anders mischien eens een rokje ?
Wat nog veel lange mensen zeg... Zelf ook 1.85 hoor. En als tip voor langere zwangerschapskleding Didi en de (is al genoemd) H&M. een vriendin van mij ook 1.90 vond daar mooie lange broeken...
Waar ik uiteindelijk mijn broek vandaan heb gehaald, nadat mijn moeder er al een voor me had gemaakt is bij de Otto, die verkopen positiekleding in lengtematen. Heerlijk eindelijk een broek die niet hoog water was. Want Miss Etam was bij mij zeker 5 cm te kort en dan ben ik toch echt maar 1,78. Succes!