Hallo dames, Ik ben kimberley 29jr oud en momenteel 18+4 weekjes zwanger. Ik ben nieuwsgierig wat je voor het eerst voelt van je baby in de buik, momenteel voel ik nog niks. Als ik mijn handen op mijn buik leg voel ik alleen mijn eigen hartslag kloppen maar voor de rest niets. Hopelijk gaat dat snel komen. Dit is mijn 3e zwangerschap waarvan 2 miskramen gehad dus dit word mijn eerste kindje.
Spannend hè! Ik ben vandaag 18+1 en heb vanochtend voor het eerst iets gevoeld. Een soort schopje van binnenuit. En een beetje gekriebel. Lastig te omschrijven maar het was voor mij duidelijk dat dit anders was dan mijn darmen bijvoorbeeld. Vanavond liggend op de bank voelde ik het weer
Oh dat lijkt me zo mooi om te voelen, kan echt niet wachtten hihi. Hopelijk voel ik het ook snel. Wanneer heb jij de 20 weken echo??
Ik vond de eerste bewegingen altijd voelen alsof er een Ping Pong balletje aan de binnenkant tegen je buik werd gegooid... hopelijk voel je het snel!
Ik voelde rond dat termijn een klein plopje Van binnen. Maar zodra het zo ver is ga je het zelf snel genoeg herkennen. Dat kan niet missen!
Ik vond het voelen als een veertje dat aan de binnenkant van je buik kriebelde. De eerste keer kon ik het niet plaatsen, wist niet wat het was. Maar het bleek dus de baby te zijn.
Ok dit is behoorlijk TMI maar het voelt een beetje als een grote luchtbel (scheet ) die de uitgang zoekt. Soms voel je een scheet aankomen omdat lucht zich dan door je darmen verplaatst, ik vond het zo voelen in begin, en dan blijft het wat meer op één plek en komt er geen scheet
Ik voelde mijn zoontje al heeel vroeg. Al rond de 15/16 weken. Waarschijnlijk omdat de placenta achter ligt. Ik voelde het als hele kleine plopjes. Nog niet voelbaar van buitenaf maar ik voelde het alsof mn darmen plopte.. terwijldaar toch echt Mn baarmoeder zat. Naarmate de weken verstreken werd dit gevoel duidelijker en Harder en was het duidelijk dat het de kleine was.
De eerste keer dat ik mijn zoon voelde was met ongeveer jouw termijn. Ik zat achterin de auto en voelde iets in mijn buik. Ik vroeg me eerst even af of het een darm was, maar kwam vervolgens toch echt tot de conclusie dat daar geen darmen meer zaten.
Pingpong balletje inderdaad. Of soms als een klein elektrisch schokje. soort sleep Twitch maar dan in de buik.
Ik had dat niet perse maar nu er geen baby meer in mijn buik zit zijn dat de momenten dat ik denk hè?? Zit er nog een in