Het gewoon niet-weten

Discussion in 'De lounge' started by Joycey, Feb 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Na alle marktplaats advertenties te hebben gezien van de cruiser; ben ik (en mijn vriend) geheel overtuigd dat het een cruiser is :D Hij is exact alles hetzelfde. Wel vreemd dat die letters er zo makkelijk af gaan. Ze zouden die merken er in moeten branden ofzo.

Bedankt voor de hulp. Nu kan ik gaan slapen :cool:!

YES! Supertof.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, het ging meer om de gebruiksaanwijzing van het zit-gedeelte. De reiswieg heb ik inmiddels na 3 maanden 'die blik' te hebben gehad wel onder de knie gekregen. Maar bedankt voor het mee zoeken. Nu ik weet op welk type ik moet zoeken, zal ik morgen ongetwijfeld de gebruiksaanwijzing vinden!

Bedankt voor het meedenken.

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Trouwens mij lukte het in het begin ook niet zo goed met het in en uitklappen. Dus op een avond toen mijn man extra vroeg gaan slapen was heb ik me er een half uurtje mee bezig gehouden om dat ding telkens in-en-uit te klappen en toen was ik ineens een pro haha.

Misschien eens goed kijken hoe jouw partner dat doet zonder dat het te veel opvalt en als hij niet in de buurt is even oefenen?

5. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Veel succes en nu lekker slapen! Niet gaan dromen over combiwagens en dé blik he!

6. Soit

Soit Niet meer actief

Hier laatst de quinny speedy xs gekocht, staat boven, nog niet gebruikt, is dat hem niet? Volgens mij lijkt hij er erg veel op....

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Gewoon thuis flink oefenen voordat je echt met de wagen weggaat.

En ach, ik heb ooit een moeder geholpen met de bugaboo uit elkaar halen. Ze was helemaal gestressed, baby flink huilen in de maxi cosi. Ik kreeg een enorme dankbare blik.

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Haha, heel herkenbaar dat het heel frustrerend is om iets niet te weten en er ook niet achter te kunnen komen!

Ik heb trouwens ook nooit geweten wat voor merk kinderwagen/reiswieg/weet-ik-veel we hadden. Kreeg die vraag ook en toen heb ik het een keer uitgezocht n.a.v. de marktplaats-advertentie idd :D

9. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Van mijn mutsy (5 jr oud) zijn ook alle merkjes en logo's af, behalve het merkje wat in de voetenzak is gestikt. Die is blijkbaar weinig gewassen ;)

10. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Bij de cruiser staat de naam in de stof geborduurd dacht ik, dus vandaar dat ik het wat vreemd vond.

11. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Mutsy? Hij lijkt enorm op onze, alleen die van ons is bruin.

12. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Oh, je weet het al.. sorry :p

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,222
    16,583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou inderdaad even in de binnenkant van de wagenbak bekleding kijken of daar iets instaat.Zou ook een waslabel in moeten zitten en dan zou je denken dat daar ook het merk bij staat.

Share This Page