Het gezellige kletstopic...

Discussie in 'De lounge' gestart door jvs12, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog 1,5 uur en dan heb ik weekend...JOEHOEEEEE

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Mooi NoukjeTygo! Knap hoor. Vind zulke nagels er altijd mooi uit zien, alleen erg lastig met mijn werk hihi.

Ik heb vandaag lekker een dagje vrij, dus ben wat aan het om rommelen in huis. Het hele weekend moet ik verder werken. Wel 's avonds dus dan is het wat rustiger ;)
    Gelukkig wel met een hele leuke collega.

3. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    thnx dames :)
    is inderdaad wel een secuur werkje en in het begin was ik er zó lang mee bezig om het netjes en recht te krijgen allemaal.. echt verschrikkelijk, ik dacht dat ik het nooit zou leren! inmiddels is het een week of zeven verder en zette ik laatst tijdens de opleiding-dag op een van de modellen rustig tien nagels in anderhalf uur. maargoed, toen moest er nog gevijld worden :D
    Ach ja, ik vermaak me er helemaal prima mee. vriendlief werkt 's avonds en inmiddels ben ik de TLC programmaatjes wel zat dus dit is prima vermaak totdat mijn vent weer thuis is.

inmiddels de kasten ook binnen trouwens. 1 van de garderobekasten staat al. heb hem zelfs al ingericht met de planken en uiterst fijne draadmanden.
    nu nog het dressoir voor de woonkamer en onze eigen garderobekast. die laatste kijk ik tegenop..... sh*t wat een ding!
    we gebruiken hem als room-divider tussen ons en Tygo in. Vonden we een betere oplossing dan een muurtje bouwen en dan alsnog een kast er tegenaan zetten. was toch 'maar' een gipswandje geworden plus het feit is dat de kast maar vier cm korter is dan de plafond hoogte... keuze was snel gemaakt.
    Voordeel aan die enorme kast is wel dat morgen mijn ouders gezellig op de koffie komen. Oma vermaakt zich met Ukkepuk en opa komt helpen met de kast :) Schoonouders komen ook nog dus ik denk dat ik de mannen de slaapkamer instuur met hamers en schroevendraaiers en de dames gaan lekker tutten met thee, koekjes en speelgoed autootjes :D

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik ben net klaar met de voorbereiding van ons laatste feestje!!!!
    Pff.. Altijd zo'n gedoe.
    Vrienden en familie apart, ene kind, andere kind. Eigen verjaardag...
    Bleeeeh...

Maar ga er wel lekker van genieten morgen. ;)

Zit nu lekker voor tvoh!

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn weekend allemaal...

6. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier de laatste werkdag voor het weekend....

Morgen een dagje niks en zondag ook hahahhaha, heerlijk zo af en toe.

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dat is ook lekker!! Ben benieuwd ok vl morgen moet werken, miscchien komt de klusjesman een offerte maken en anders gaan we sinterklaasinkopen doen denk ik

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Net havermoutkoekjes gebakken met Alyssa.
    Morgen gaan we lekker naar de intocht van de sint in het dorp waar mn schoonouders wonen en dan daar lekker eten.
    O, ik vergeet Alyssa dr zwemles en mn fitness tijdens de zwemles.
    Zondag lekker niks, misschien een stuk wandelen als het weer het toelaat.

Heerlijm zo'ntopic zonder gezeur.

9. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pf een drukke week gehad maar nu lekker weekend. De jongens liggen in bed, ik moet alleen nog de vaatwasser in en uit ruimen en dan met de pootjes omhoog. Morgen de intocht kijken en misschien nog even hier het dorp in.
    Zondag koffie drinken bij mijn broertje.

10. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daarom is dit topic er ook....gewoon gezellig kletsen.

Die koekjes heb ik ook gebakken met mijn zoon, hij vond ze alleen niet lekker haha.

11. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier druk aan het werk, af en toe ff hier spieken.....morgen lekker vrij en dan iets leuks doen met ml en zl

Deel Deze Pagina