Dames! Ik twijfel de hele tijd om deze laarzen te bestellen. Ik vind UGG's echt heeeerlijk zitten en omdat ik straks lekker vaak achter de kinderwagen wil lopen in de kou, is comfort geen overbodige luxe. Mááár... Zijn ze ordinair, te hoog, te zwart? De reden dat ik deze wil kopen is omdat ze lekker hoog zijn en bijna m'n hele been warm houden (heb lange jassen en een poncho). Ik heb het echt áltijd koud en dan vooral m'n voeten. Ik denk dat ze ook wel leuk staan onder een casual / basic of jersey jurkje en een spijkerrokje (met legging) Maar ik twijfel zo... 330 is niet weinig
Holy Crap! 330 euro! Nog in geen 330 jaar! Ik vind ze ook niet zo mooi met die malle strikjes aan de zijkant.
Ik vind UGGS niet mooi maar deze dus fanstastich!!! Helaas ben ik een knieperd qua schoenen dus zou het er nooit voor betalen maar anders...
Ik vind het niks, sorry .. Maar ik vind UGGS sowieso heel lelijk, sorry voor mijn mening ... Maar je moet doen wat je zelf wilt, vind jij ze mooi -> koop ze!
M'n vriend mag ook zeker geen bonnetje of prijskaartje zien als ik ze koop hahaha! Hmm... Maar ik twijfel nog steeds.
Die strikjes zitten trouwens aan de achterkant en je kan die laarzen omslaan zodat ze niet zo hoog zijn. Dan zien eruit als de Classic's, maar dan met bont en een strikje
Als ik heel eerlijk ben, vind ik ze lelijk en 330 euro!!!! Ik denk dat je veel leukere laarzen kan kopen voor minder geld. Maar wat de rest als zegt, jij moet erin lopen dus als jij ze mooi vind en het geld ervoor over hebt, waarom niet?
Ergens vind ik ze erg gaaf .. aan de andere kant .. hm, geen idee. En voor 330 euro? Moeilijk moeilijk!
Ik vind uggs echt ideaal! Het kan me ook niets schelen dat ze niet meer in de mode zijn. Ze zijn heerlijk warm en je doet er echt heel lang mee (ik heb al 3 winters hetzelfde paar, dus het geld haal je er ook wel uit). Ik vind jou laarzen leuk en praktisch.
Ik vind ze leuk, als jij ze ook leuk vind dan moet je het doen! Zeker als je het geld hebt. Ik heb zelf leren uggs, die lange. Dan worden mijn voeten tenminste niet nat als het sneeuwt/regent. Suede word gewoon nat en drenkt door tot je voeten, niet handig!
Ik vind ze mooi maar ik vind uggs het geld niet waard! Ze zijn slecht voor je voeten, de pekel vreet ze aan. Waarom ga je niet voor timberlands? Ook lekkrr warm, goedkoper en wat beter voor je voeten
Jeetje meid ³330 voor een paar laarzen. Ik vind het een bak geld. Als je dan toch zoveel geld uit wil geven zou ik meerdere paren kopen.