pffff ik loop nu al een paar dagen met de gedachte rond dat mijn hummeltje wel is vroeger geboren kan worden ook heb ik sinds begin van de week ineens vreetbuien in de gekste dingen terwijl ik in de hele zwangerschap niks heb aangeraakt! ook krijg ik ineens puistjes precies op de plaatsen zoals ik ongi moet worden zeg maar ook voel ik me niet erg lekker, ben misselijk en begin moe te worden pffff en natuurlijk het idee dat meneer al aan het inddalen is ik heb me toch een partij steken in mijn linker kant alsof ik mijn eisprong voel dat deed mij ook altijd zo'n pijn bleh... en ook continu harde buiken maar die zijn niet pijnlijk of zo en nesteldrang he hahahahaha lol alles moet aan de kant maar wat ik het ergste van alles vind we hebben nog steeds geen jongens naam ohhhh ik word gek van mezelf het moet echt allemaal klaar zijn want mijn intuitie zegt me dat het niet lang meer kan duren! terwijl ik dit typ word ik niet goed van de pijn in mijn linker kant van mijn buik oh oh oh en ik moet zo de kids gaan ophalen met dit rot weer ( op de fiets) nou ik ben er weer vantussen groetjes van mij...
Gaat het een beetje? Dat van 'hij kan weleens eerder komen' heb ik af en toe ook. Dat zijn de momenten dat het me naar de keel vliegt, want ik heb nog niet alles in orde. Na het typen van dit bericht ga ik mijn vluchtkoffer eens inpakken, want die heb ik nog niet staan en dat zit me niet lekker. Ik heb wel net bij de Zeeman 2 big shirts en wat dikke sokken voor tijdens de bevalling gekocht. MEN wat is die winkel toch lekker goedkoop... Ik wilde eerst nog wat bij de Wehkamp bestellen (weh betekent toch pijn in het Duits? daar zijn weeën toch ook van afgeleid? dus wehkamp betekent zoiets als 'pijnkamp'? En dan denk ik weer aan 'mein kampf') Spoor ik eigenlijk wel? Maar goed, rot dat je zo'n pijn in je buik hebt, als je straks terug komt, moet je toch maar even op de bank gaan liggen misschien. EN BEDENK NOU TOCH IN GODSNAAM EEN JONGENSNAAM!
wel het gaat wel weer maar merk dat die steken steeds terug komen... voor de rest ben ik weer aan het opruimen geslagen hier pffff en ook ik heb vanmorgen nog 1 bigshirt en een pyama erbij gehaald ( bang dat ik langer in het ziekenhuis moet blijven of zo hihihihi) ik had mooi mazzel daar ik had nog wat kleertjes voor mijn jongste dochter erbij zitten en ik denk dat het eigenlijk zo rond de 30,- moest zijn wat ik eigenlijk af moest rekenen... nou niet dus was maar 8,- de helft had ze waarschijnlijk niet goed aangeslagen mazzel toch? wat een rare gedachtes kan je wel is hebben he hihihihi wat schreef je nou? mein kampf hahahahha waar je allemaal wel niet mee bezig bent he op zo'n moment. ohhhh wat een but weer zeg en de jongste is bij een vriendinnetje spelen die moet ik om 5 uur ophalen grrrrrr mijn regenpak past me nu niet meer dus word ik zeikes nat ahhhhh arme ik....
ahhhh belt de moeder van dat vriendinnetje op ze kon het niet verkroppen dat ik met de fiets moest en zei dat ze Rifka wel ff kwam brengen lief he?
Hahaha, het idee of het 'gevoel hebben' dat de kleine eerder komt heb ik ook al een paar weken... Waar die gedachtes toch wegkomen...?
Ik heb nooit de gedachte gehad, maar de zekerheid. Zeker nu... En komt de kleine spruit een beetje vroeger, wat geeft dat! Mijn jongste zoon is 5 weken en 6 dagen te vroeg geboren en moest niet eens in de couveuse (gelukkig kreeg ik op tijd spuitjes om zijn longen te laten rijpen, wat nu ook weer het geval gaat zijn). Voor mij is het het belangrijkste dat de beeb zeker tot week 32 in zijn warme plekje blijft zitten. Das dus nog een héél eind aftellen (of optellen zeg maar!), zo'n 16 weken nog. Hopelijk vliegen die voorbij en lukt het om er nog 4 weken bij te doen. Elke gewonnen week is er eentje van hoop, blijdschap en vreugde. Morgen alweer 16 weken, dus al aan de helft van de minimum 'draagtijd'. Van mij mogen de volgende 16 even snel gaan als de reeds voorbije 16, die gingen echt wel snel!