Dank je! Deze foto is gemaakt toen ik op een beurs stond. Ik heb nog veel meer in verschillende stijlen, dit zijn alleen de nostalgische kaarten.
Heel mooi ook! Daar kun je ook leuk uitnodigingen mee maken enzo toch? Maa rook geboortekaartjes met een apart tintje
Echt hè?! Ik zal morgen ook eens kijken of ik wat meer kan plaatsen en of ik het durf.. Ik ben afgestudeerd grafisch vormgever maar heb eigenlijk pas een half jaar als DTPer gewerkt, ik moet gewoon nog zoveel leren! Daarom vind ik zon topic ook echt leuk!
Lijkt me super! Ook als ik bij de VK in de wachtkamer zit ga ik al die kaartjes zitten bestuderen.. En kookbladen/boeken.. Opmaak, fotografie
mag ik mee kletsen? ik maak voornamelijk logo's en website templates , doe aan digi scrap en bewerk veel fotos.
ja dat kan idd! ik heb het bij mijn eigen jongens niet gedaan. Bij de komst van de oudste was ik nog echt veels te "groen" en bij de jongste wilde ik een kaartje die aansloot op het kaartje van grote broer en was het makkelijker om die online te bestellen. In de lounge staat nog een topic waar ik voor iemand een foto heb bewerkt.
Nee ik heb er helemaal geen ervaring mee helaas . Meeste wat ik kan is kleuren in een foto aanpassen of een poging doen tot twee foto's in een afbeelding plaatsen. Maar ik vind het wel altijd leuk om te zien wat andere mensen kunnen creëren .