het groeien van

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lena8, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    ik vraag me eingelijk nog iets af op veel site's kun je het groeien van het embryo bij houden maar moet je dan nog steeds wel de laatste dag aanhouden om daar naar te kijken? ivm met het aantal weken??

groetjes lena

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hoe bedoel je de laatste dag?

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    ik snap wat je bedoelt. Ik weet ook nooit goed of die dingen die beschreven worden vanaf het begin van die week zijn, of aan het eind van de week. Ik ga er maar vanuit dat het in die week gebeurd en aan het eind die afmeting/gewicht is bereikt. Het maakt ook eigenlijk niet zo heel veel uit. Soms heeft ook een site bepaalde dingen die met je kindje gebeuren weer een week later staan dan een andere site.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is het het einde van de week. Dus als je naar week 10 gaat kijken, dan zie je een beschrijving wat er die week gaat gebeuren, eigenlijk van begin tot eind.

5. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    ja sorry ik bedoelde ook de eerste dag van je laatste menstruatie ...haha
    maar ik dacht dat sommigen het berekenden vanaf je ovulatie omdat daar +- 2 weken verschil in zit.

lena

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    dat verschilt enorm! maar dan moet je gewoon even kijken wat ze bij de eerste week beschrijven, als ze daar al over de celdeling beginnen, dan weet je of je twee weken er af moet trekken.

Wel leuk he om het zo steeds bij te houden!!
    Ik heb een boek van mijn zusje gehad, die je kunt updaten naar jouw eigen zwangerschap.

Heet: het negen maanden zwanger dagboek. Van A.christine Harris.

Hier staat per dag in beschreven wat er met de baby, jouw lijf gebeurd. Je moet als je hem krijgt dan zelf invullen (datum dat je bent uitgerekend) en dan zie je uit eindelijk op elke datum wat er staat te gebeuren,

Errug leuk!!!!

Groetjes debby

Deel Deze Pagina