Het grote ♡ trouwen ♡ topic!

Discussion in 'De lounge' started by Boommm, Aug 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Na tig jaar verloofd te zijn zit het er eindelijk aan te komen.. Volgend jaar gaan wij trouwen! Zijn er meer die binnenkort gaan trouwen en mee willen kletsen over alle voorbereidingen? Tips&tricks?

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,802
    8,470
    113
    Female
    Ik ben bijna 3 maanden geleden getrouwd dus ik kan niet echt meer mee praten ;)

Maar t is super leuk! Geniet van alle voorbereidingen :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Haha ik ben bijna 8 jaar geleden al getrouwd, maar wilde je wel even feliciteren :D dus bij deze.... gefeliciteerd en geniet van alle voorbereidingen!

4. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Jaaaa volgende maand! 1 september is de grote dag :D

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,158
    23,239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gefeliciteerd!!
    Wij zijn niet getrouwd en gaat ook nooit gebeuren, haha. Geniet van alle voorbereidingen!

6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik ben stiekem in het buitenland getrouwd dus ik heb ook geen tips. Maar ik wilde je wel even feliciteren! :)

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Hè wat leuk! Gefeliciteerd!!! Ik ben al 6 jaar getrouwd en belangrijkste tip is genieten! :thumup::D

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ook geen tips, we zijn nog niet getrouwd en als we het ooit doen zou het eerder in het buitenland zijn met ons gezin. Heel veel plezier met de voorbereidingen!

9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

We zijn bijna 3 jaar geleden getrouwd.
    Tips zijn, doe het zoals JULLIE het willen en niet omdat het zo zou moeten.
    En vooral, genieten!! Het is echt geweldig!!

En gefeliciteerd, geniet van alle voorbereidingen :)

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,868
    5,107
    113
    Wij zijn 5 jaar geleden in het buitenland getrouwd, dus ik kan niet meepraten. Maar wil je wel feliciteren. Dus bij deze :) Geniet van de voorbereidingen! Hebben jullie al een beetje in jullie hoofd wat jullie willen?

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Leuk! Wij zijn ook al 3 jaar verloofd. De planning is om komende zomer te trouwen.. maar we gaan het zien, haha

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Gefeliciteerd meis!

Wij hebben al een datum en het vergevorderde plan om op Ibiza te trouwen. In juni gaan we erheen om alles uit te zoeken. Maar heb nog steeds geen officieel aanzoek gehad :D

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat leuk, gefeliciteerd!

Ik heb verder geen input, wij gaan nooit trouwen denk ik

14. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

Jun 1, 2017
    1,352
    1,926
    113
    Female
    1 tip aan de hand van de bruiloft van mijn zus (zij hield er geen rekening mee); houdt met je muziekkeuze tijdens het feest enigszins rekening met je gasten... Leuk als je van metal ofzo houdt maar het lijkt mij nog leuker als je gasten kunnen dansen en het één groot feest wordt. Kun je het niet laten je geliefde metal te draaien, probeer het dan een beetje te mengen met dansmuziek.

Pepijnn and maansneeuw like this.
  15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Leuk! Gefeliciteerd!

Hier gaan wij volgend jaar ook trouwen in augustus. Gisteren de contracten van de feestlocatie getekend. Zo leuk de voorbereiding!

16. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Oh heerlijk, ik hou van alles rondom trouwen! Wij zijn in 2010 getrouwd, maar hebben veel gedaan omdat het werd verwacht zeg maar. In 2020 willen we onze geloften hernieuwen, en dan echt op ONZE manier.

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Wat leuk! Geniet van de voorbereidingen & van de grote dag zelf!
    Doe het op je eigen manier & luister niet teveel naar iemand anders hun mening.

Hier alweer 5 jaar getrouwd. Dus meekletsen zal ik niet doen. ;)

18. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,802
    8,470
    113
    Female
    Idd alles doen op een manier zoals jullie willen.

Wij hebben bijvoorbeeld alleen een receptie gedaan met een grote groep en een bbq met een klein groepje.. we hadden geen avondfeest omdat mijn vrouw dat niet wilde ivm alle prikkels (ze heeft autisme)..

De hele dag was echt helemaal zoals wij wilden en we hebben echt nergens spijt van :)

19. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Wij zijn heel klein getrouwd met alleen de mensen die wij erbij wilden hebben.

Een tip: laat je niet gek maken door andere mensen. Het is jullie dag.

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

@ShampooL Wat leuk, dan lopen we een beetje gelijk! Jullie al iets van concrete plannen?

@shart86 Wat tof, op Ibiza! Waarom in het buitenland? Gaan jullie t klein vieren? Spannend, denk je wel dat hij je binnenkort gaat vragen?

@veroniQue86 Wat leuk! Wat is jullie datum? Wij hebben 24 augustus uitgekozen. De locatie staat bij ons ook al vast. Wat hebben jullie verder al geregeld?

Ben wel benieuwd bij de mensen die al getrouwd zijn hoe jullie dag eruit zag qua indeling?

Share This Page