Hier gaat het hard met de voorbereidingen! Wat voor soort bloemstuk vinden jullie het mooist voor op de tafels? Komen andere bloemen in, maar hoog of laag? View attachment 548571 View attachment 548572
Ik zelf zou dan kiezen voor laag. Maar, wij zijn ook heel erg ingetogen wat dat betreft. Wij hadden überhaupt geen bloemen op de tafel uitgekozen En daarbij vind ik de onderste bloemen combi het mooiste
Wij trouwen 8-8-2018, inmiddels locatie vastgelegd en bbq catering geregeld. Ook de fotograaf, en taart al geregeld net als mijn jurk en visagie Ik kom op een paard en deze heb ik ook al geregeld , vriend moet dus nog een pak en vervoer regelen. Wij trouwen om 14:00 uur, dan proosten en taart aansnijden Rond 15:30 richting de bossen voor fotoshoot rond 17:30 weer terug en kan de bbq aangestoken worden. Tot een uur of 21:00 uur, en twijfelen dan nog of er een feest komt. ons gasten aantal is totaal 40 personen die dan al de hele dag om ons heen zijn, denk dat wij en hun het na 21:00 uur ook wel gehad hebben haha. Ons thema is trouwens bohemian, we zijn nog een beetje aan t kijken hoe we dat gaan invullen. Sowieso met wat wilde bloemen en trouwen in het bos. Twijfelen nog over een dresscode, lijkt me wel leuk alle mensen gewoon in relax kleding. Op ons to do lijstje staat nog: Bloemstukken Decoratie (doen we zelf) Ballonnenboog Afspraak bij de locatie, willen buiten trouwen maar wat als het heel slecht weer is. Afspraak met fotograaf over hoe we onze dag in gedachten hebben In ondertrouw gaan Proef make up en proef kapsel Save de date kaarten (ivm trouwen midden in de zomer, uitnodigingen versturen we in mei.) Uitnodigingen Kleding kinderen Draagdoek voor de baby Huwelijksreis nog plannen, gaan 10 augustus weg en denken aan Griekenland. Ringen (maar geen echte trouwringen hoor, echt belachelijk die prijzen!!)
Lastig. Vind de hoge wel erg hoog, maar die lage vind ik een beetje alsof er random bloemen in een klein vaasje gedouwd zijn. Ik weet niet, te groot en boeket achtig voor zo'n vaasje. Ik zou dan eerder voor een paar losse bloemen in een kleine vaas gaan.
Leuk!! Al 3,5 jaar getrouwd maar het is zó leuk. https://www.assepoester.com/inspiratie/ Dit is een leuke site!
Oh wat leuk dit topic! Ik schrijf graag mee. We zijn inmiddels al wel officieel getrouwd, maar hebben de uitgebreide bruiloft destijds moeten cancelen helaas. Mijn man kreeg kanker. In juni gaat het dan toch gebeuren We houden het redelijk simpel. Simpel in de zin van: geen bedankjes, fancy uitnodigingen, corsages en dergelijke. Wel: een leuke middag en avond met al onze beste vrienden, liefste familie, veel eten, drank en muziek. Ik ga alle taarten zelf maken. Geen gedecoreerde bruidstaart, maar gewoon een tafel vol met gezellige taarten en cakes! En misschien vind ik dit nog wel leuker: de kinderen krijgen het zo toch wat bewuster mee.
Hoewel ik hoog ook wel mooi vind, lijkt laag me wat praktischer. Ik zou dus voor laag gaan. Maar je bent hard op weg dus? Ik ben heel benieuwd!
Dan ga ik het je moeilijk maken @Boommm ik vind hoog veel mooier! Heb het idee dat jullie bruiloft best wel "chique" aangekleed zal zijn dan vind ik die hoge er veel beter bij passen. Laatst ook een bruiloft gehad met hoge vazen bloemen op tafel, totaal geen hinder aan ondervonden.
kan het toevallig zijn dat jouw zus in juli 2008 is getrouwd en wij het over hetzelfde feestje hebben?
Ben er nog niet uit, vind het zo moeilijk. Vind dit ook leuk, wat lagere bloemen en dan iets hogere kaarsen. View attachment 548941 View attachment 548942 En willen jullie even meegenieten van m’n trouwschoenen? ❤️ View attachment 548945
Denk inderdaad dat het zo iets als het bovenste plaatje wordt. Ga die foto iig doorsturen naar de Weddingplanner en bloemist